Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از مدیران جدید باشگاه می‌خواهم با مردم روراست باشند.

ضیا عربشاهی به انتقاد از وزیر ورزش پرداخت.

به گزارش طرفداری، سید ضیاء عربشاهی درباره انتخاب مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به فارس گفت:

با انتخاب‌های وزیر ورزش برای هیات مدیره پرسپولیس موافق نیستم و این انتخاب‌ها خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا آدم‌های بزرگی در فوتبال کشورمان داریم، اما متأسفانه وزرای ورزش در سال‌های اخیر افرادی برای مدیریت پرسپولیس انتخاب کردند که به جز 3-2 نفر سایرین در حد و قواره مدیریت در این باشگاه نبودند. به جز مدیرانی مثل رسول‌پناه و صدری، سایر مدیران و اعضای هیات مدیره پرسپولیس نتوانستند به این باشگاه پولی تزریق کنند و بدهی روی بدهی آوردند. مدیرانی مثل عرب و انصاری‌‌فرد هم مدام پرسپولیس را بدهکار کردند.

عربشاهی ادامه داد:

وزیر ورزش برای برداشتن صدری مرتکب کار بدی شد. وی استعفاء نکرد و مایل به این کار نبود. زیرا خودش با زحمت زیاد بیشتر بدهی‌ها را پرداخت کرد اما آیا مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره می‌توانند آن 30 درصد پولی که بازیکنان می‌خواهند را پرداخت کنند؟ در یکی دو ماه اخیر کل فوتبال ایران از جزئیات بدهی پرسپولیس به پدیده برای رضایت‌نامه گل‌محمدی مطلع شده‌اند اما ذوالفقارنسب که رئیس هیات مدیره این باشگاه شده و به عنوان پیشکسوت احترامش برای ما واجب است، نباید بگوید من از این موضوع بی‌اطلاع هستم. اگر اطلاع ندارد چرا به پرسپولیس آمده است؟

پیشکسوت تیم پرسپولیس افزود:

وزیر ورزش خودش در سایپا مدیریت کرده و اکنون هم پرسپولیس را تبدیل به شعبه دوم سایپا کرده است. از سجادی می خواهم از این کارها دست بردارد. به عنوان پیشکسوت و سینه‌چاک پرسپولیس نان را به نرخ روز نمی‌خوریم که از برخی کارها تعریف کنیم. به عشق هوادارانی که 14 سال به خاطر آنها بازی کردیم، چنین حرف‌هایی می‌زنیم. مگر ذوالفقارنسب مشاور وزیر ورزش نیست؟ آیا سجادی قبل از اینکه وی به پرسپولیس بیاید، ذوالفقارنسب را در جریان چنین بدهی مهمی نگذاشته است؟ قطعا درویش و ذوالفقارنسب همه بالا و پایین‌های پرسپولیس را می‌دانستند که به این تیم آمدند. اگر نمی توانستند کاری انجام بدهند نباید مدیریت در این باشگاه را قبول می‌کردند.

عربشاهی افزود:

از سجادی می‌خواهم و خواهش می کنم مدیرانی که می‌توانند به این باشگاه پول تزریق کنند را برگرداند یا از آدم‌های گردن کلفتی که بیزینس‌من باشند استفاده کند نه اینکه فردی را بیاورد که بدهی روی بدهی بگذارد. از لحن صحبت کردن 6-5 بازیکن پرسپولیس در اولین جلسه با درویش اطلاع کامل دارم که چگونه رجزخوانی کرده‌اند. مدیرعامل جدید پرسپولیس رفیق ما است و به عنوان یک آدم بامعرفت و مسلمان دوستش داریم اما نمی‌تواند این تیم را مدیریت کند. آدمی که مدیرعامل یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای مخابراتی بود به سختی و زحمت توانست تا حدی شرایط پرسپولیس را حفظ کند. اطمینان دارم اعضای جدید هیات مدیره دو ریال نمی‌توانند درآمدزایی داشته باشند.

عربشاهی توضیح داد:

مانند زمان بازیگری‌ که ما پرسپولیس را به بنیاد مستضعفان دادند اکنون هم می‌خواهند این تیم را به وزارت صمت بدهند. از این کارها دست کشیده و این تیم را به اهلش بسپارید. قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شده اما دیده‌ام ذوالفقارنسب گفته صد در صد پرسپولیس می‌تواند در این مسابقات شرکت کند؟ آیا این قرعه‌کشی الکی و تظاهری بود؟ وقتی قرعه کشی انجام شده تیم‌های دیگر را برمی‌دارند و تیم ما را جایگزین می‌کنند؟ آدم باید حرف منطقی بزند. نباید حرف بدون منطق بزنیم تا به ریش‌مان بخندند. بهتر نیست با هواداران پرسپولیس صادق و روراست باشیم؟ اگر قرار بود بعد از قرعه‌کشی پرسپولیس و استقلال جایگزین تیم‌های دیگر شوند کل فوتبال آسیا زیر سوال می‌رفت.

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد رشید مظاهری: من دوبار تست کرونا دادم که جواب منفی بود کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  نمایندگان ایران در مراسم د بست به چه کسانی رای دادند؟ کریستیانو رونالدو برنده جایزه ویژه سال ۲۰۲۱ فیفا شد عذرخواهی اتحادیه داوران ایتالیا از میلان پس از شکست 2-1 این تیم مقابل اسپتزیا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیات مدیره وزیر ورزش قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری

صادق رئیسی کیا؛ از دیدگاه موازین حاکمیت شرکتی و مدیریت حرفه‌ای برای عضویت در هیات مدیره یک بنگاه اقتصادی ، نام‌ها مهم نیستند بلکه رسم‌ها و خصوصیات مهمند.

به همین بهانه ، برخی از مهمترین خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی‌ها پس از واگذاری آنها را برمی‌شماریم.

برای عضویت در هیات مدیره سرخابی ها نام‌ها مهم نیستند بلکه دارا بودن این خصوصیات مهم است:

تعهد و تجربه برای پیاده‌سازی و نهادینه کردن موازین حاکمیت شرکتی در سرخابی ها

برخورداری از دانش و تجربه برای راهبری سرخابی در صدر باشگاه‌های آسیایی.

برخورداری از تعهد و تجربه برای کار گروهی در هیات مدیره توام با برخورداری از استقلال فکری و رفتاری.
این توانمندی که عضو هیات مدیره بتواند بطور همزمان از یکه‌تازی در هیات مدیره یا تماشاچی بودن در هیات مدیره پرهیز کند نزد هر کسی نیست.
مالکان سرخابی ها باید کسانی را عضو هیات مدیره سرخابی ها کنند که عملا و آشکارا این توانمندی را داشته باشند.

مربیگری نسبت به مدیرعامل و تیم اجرایی با تاکید بر اینکه خود را به هیچ وجه ، رقیب و جانشین مدیرعامل باشگاه ، تصور نکنند.
عضو هیات مدیره سرخابی ها باید مربی مدیرعامل باشد نه رقیب مدیرعامل.
اعضای هیات مدیره و بویژه رئیس هیات مدیره سرخابی ها باید راهبر مدیرعامل باشند نه در کمین جانشینی مدیرعامل.

ترکیب اعضای هیات مدیره سرخابی ها باید برخوردار از دانش مدیریت ، اقتصاد ، حقوق ، مالی و پولی و بورسی ، جامعه شناسی ، بازاریابی ، فناوری اطلاعات ، ورزشی ، رسانه و ارتباطات باشند.
مدیران سیاسی و جناح‌باز ، قومیت‌گرا ، ترسو و بی‌شهامت ، آنارشیست ، بی‌قید در ابعاد اجتماعی و مالی و اجرایی و همچنین مدیران پروازی و ابوالمشاغل‌ها، در این ترکیب نباید بکار گرفته شوند.

فاقد تضاد منافع با باشگاه و ذینفعان

برخورداری از درک و شناخت و همچنین تعهد به پایش مستمر نسبت به باشگاه‌ها و لیگ‌های رقیب و وضعیت رقابت در سطوح داخلی و آسیایی.

تعهد به پرهیز از شهوت و شهرت رسانه‌ای و دوری از رفتارهای رسانه‌ای نسنجیده

تجربه و نیز تعهد به پیاده‌سازی نظام شفافیت مالی و اطلاعاتی در سرخابی‌ها

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900259

دیگر خبرها

  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس