Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@03:09:10 GMT

راهنمای خرید بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۱۳۵۲

راهنمای خرید بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ ایرانی

فرارو- تلویزیون‌های ۶۵ اینچ ایرانی بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان قیمت دارند. این تلویزیون‌ها تصاویر را با کیفیت 4K و Ultra HD نمایش می‌دهند و به رابط هوشمند اندروید مجهز شده‌اند، اما تفاوت خاص و معناداری بین تلویزیون‌های ۲۰ و ۲۵ میلیون تومانی وجود ندارد. به‌طوری که خریداران گران‌ترین تلویزیون ۶۵ اینچ ایرانی نسبت به مدل‌های ۲۰ میلیون تومانی از امکاناتی مثل قابلیت اتصال گوشی‌های اندروید و IOS به تلویزیون بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همه این تفاسیر فروشنده‌های لوازم خانگی می‌گویند فعلا بین تمام مدل‌های موجود در بازار استقبال بیشتری از تلویزیون ۲۳ میلیون تومانی LU821S جی‌پلاس شده است.

ارزان‌ترین تلویزیون‌های ۶۵ اینچ بازار

به گزارش فرارو، ارزان‌ترین تلویزیون ۶۵ اینچ بازار حدود ۲۰ میلیون تومان قیمت دارد. این تلویزیون مدل LU721S جی‌پلاس است و برخی از فروشنده‌ها آن را ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌فروشند. کیفیت تصاویر تلویزیون ۶۵ اینچ LU721S جی‌پلاس از نوع 4K و Ultra HD است.

این تلویزیون به دو اسپیکر دالبی مجهز شده که توان خروجی آن‌ها صدایی معادل ۲۰ وات را تولید می‌کند. دو درگاه USB و سه ورودی HDMI کنار و پشت تلویزیون وجود دارد و از رابط هوشمند اندروید، Time Shift و گیرنده دیجیتال به‌عنوان قابلیت‌های این تلویزیون اسم برده می‌شود.

رتبه دوم ارزان‌ترین تلویزیون ۶۵ اینچی بازار به مدل US7000W برند ام جی اس تعلق می‌گیرد. محصولی که در حال حاضر حدود ۲۴ میلیون تومان ارزش دارد. تلویزیون ال‌ای دی تلویزیون هوشمند US7000W ام جی اس تصاویر را با کیفیت ۴K و Ultra HD نمایش می‌دهد و سیستم صوتی Dolby Digital Plus در مجموع به ۱۶ وات می‌رسد. اندروید ۹ قابل ارتقا، سیستم صوتی دو کاناله، پشتیبانی از شفاف کننده صدا، قابلیت افزایش رزولوشن و پشتیبانی از سیستم محافظت چشم بخشی از امکانات این تلویزیون ۲۴ میلیون تومانی محسوب می‌شود.

سومین تلویزیون ارزان قیمت ۶۵ اینچی بازار را هم باید مدل UB7000W از برند ام جی اس بدانیم. این یکی در حال حاضر ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. مشخصات تلویزیون UB7000W شباهت زیادی به مدل US7000W دارد. رابط هوشمند اندروید با امکان ارتقا و کیفیت تصویر ۴K و Ultra HD، مهمترین ویژگی مدل US7000W ام جی اس است.

ارزان‌ترین تلویزون‌های ۶۵ اینچ

برند

مدل

قیمت

جی‌پلاس

LU721S

۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

ام جی اس

G65US7000W

۲۴ میلیون تومان

ام جی اس

G65UB7000W

۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گران‌ترین تلویزیون‌های ۶۵ اینچ بازار

گران‌ترین تلویزیون‌های ۶۵ اینچ بازار حدود ۲۵ میلیون تومان قیمت دارد. این محصول تلویزیون ال‌ای دی هوشمند تی سی ال مدل P8S است و برخی از فروشگاه‌های لوازم خانگی آن را با کمتر از ۲۵ میلیون تومان می‌فروشند. کیفیت تصاویر در تلویزیون ۶۵ اینچ P8S از نوع 4K و Ultra HD است و گیرنده دیجیتال هم یکی از ویژگی‌های این مدل محسوب می‌شود. سه درگاه HDMI و دو ورودی USB برای این تلویزیون درنظر گرفته شده و سیستم صوتی دوکاناله تلویزیون P8S از طریق دو بلندگو ۱۰ واتی در مجموع ۲۰ وات صدا تولید می‌کند.

دومین تلویزیون گرانقیمت بازار با اندازه ۶۵ اینچ مدل XTU845 برند ایکس‌ویژن به‌شمار می‌رود. مدلی که همان ۲۵ میلیون تومان ارزش دارد و رابط هوشمند Android ۱۰، کیفیت تصویر 4K و Ultra HD، اتصال بی سیم WIFI Screen Mirror، بلوتوث و ماشین زمان از قابلیت‌های این تلویزیون هستند.

فروشنده‌های لوازم خانگی سومین تلویزیون ۶۵ اینچی گرانقیمت بازار را مدل EM-6580 برند ایرانی امپریال معرفی می‌کنند. محصولی که تقریبا ۲۵ میلیون تومان ارزش دارد. کیفیت تصاویر در این مدل نیز از نوع 4K و Ultra HD است و قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی و رابط هوشمند اندروید و رده انرژی +A را باید از ویژگی‌های این محصول بدانیم.

گران‌ترین تلویزیون‌های ۶۵ اینچ

برند

مدل

قیمت

تی سی ال

P8S

۲۵ میلیون تومان

ایکس‌ویژن

XTU845

۲۵ میلیون تومان

امپریال

EM-6580

۲۵ میلیون تومان

پرفروش‌ترین تلویزیون ۶۵ اینچ بازار

پرفروش‌ترین تلویزیون ۶۵ اینچ بازار حدود ۲۳ میلیون تومان قیمت دارد. فروشنده‌های لوازم خانگی می‌گویند در هفته‌های گذشته مدل LU821S جی‌پلاس فعلا بین خریداران تلویزیون‌های ۶۵ اینچ طرفداران بیشتری داشته است. تلویزیون LU821S که قاب باریکی دارد، تصاویر را با کیفیت 4K و Ultra HD نمایش می‌دهد. به سیستم ایمنی قفل کودک مجهز است و رابط هوشمند اندروید دارد. سه پورت HDMI و دو ورودی USB در این تلویزیون مشاهده می‌شود. امکان Mirror کردن گوشی‌های اندروید و IOS روی تلویزیون، تبدیل گوشی هوشمند به Air Mouse از طریق دستیار هوشمند، بلوتوث و Time Shift بخشی از امکانات این تلویزیون است.

دومین تلویزیون پرفروش بازار از دید فروشنده‌ها و فعالان بازار لوازم خانگی مدل LU722S-IND جی‌پلاس است. مدلی که در این روز‌ها ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد. در مشخصات این تلویزیون کیفیت تصویر 4K و Ultra HD، رابط هوشمند اندروید و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بخشی از قابلیت‌های این مدل به‌شمار می‌رود. در فهرست پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ۶۵ اینچ بازار با نام XTU845 از برند ایکس‌ویژن روبرو می‌شویم. این یکی را ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌فروشند. تلویزیونی که از رابط هوشمند Android ۱۰ بهره می‌برد، تصاویر را با کیفیت 4K و Ultra HD نشان می‌دهد و به اتصال بی سیم WIFI Screen Mirror مجهز شده است.

پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ۶۵ اینچ بازار

برند

مدل

قیمت

جی‌پلاس

LU821S

۲۳ میلیون تومان

جی‌پلاس

LU722S-IND

۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

ایکس‌ویژن

XTU845

۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت تلویزیون تلویزیون هوشمند ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرفروش ترین تلویزیون رابط هوشمند اندروید گران ترین تلویزیون تصاویر را با کیفیت میلیون تومان قیمت لوازم خانگی ۲۵ میلیون تومان میلیون تومانی ارزان ترین فروشنده ها ایکس ویژن ۲۰ میلیون ام جی اس جی پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سید علی طاهری اطاق‌سرا اظهار داشت: یکی از شرکت‌های بزرگ کشور برنج‌های در انبار مانده کشاورزان را در دو ماه گذشته خرید و این اتفاق به افزایش قیمت برنج ایرانی انجامید.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید برنج اعلام شد

وی از افزایش قیمت برنج ایرانی خبر داد و گفت: اوایل اسفند سال گذشته قیمت برنج ایرانی سیر افزایشی پیدا کرد و به طور مثال قیمت نوع طارم آن به طور تدریجی ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان در هر کیلو نیز بالا رفت؛ این سیر افزایشی قیمت تا پس از تعطیلات عید و ۱۰ روز گذشته هم ادامه داشت، اما از حدود ۱۰ روز پیش تاکنون قیمت‌ها تثبیت شده و تغییری نداشته است.

وی افزود: در پی این افزایش قیمت برنج طارم از حدود ۶۰ هزار تومان به ۸۰ هزار تا ۹۰ هزار تومان در هر کیلو تغییر یافت البته این قیمتی است که از کشاورزی خرید می‌شود و برنج طارم بسته‌بندی شده که به دست مصرف‌کننده نهایی در سراسر کشور می‌رسد ۱۱۰ هزار تا ۱۲۰ هزار تومان در هر کیلو است.

طاهری ادامه داد: دلیل افزایش قیمت این است که یکی از شرکت‌های بزرگ کشور حجم زیاد برنجی که در سال گذشته به دلیل مازاد برنج در بازار در انبارها مانده بود را از کشاورزان خرید و در طول ۱۰ تا ۱۵ روز کاری هم پول برنج خریداری شده را پرداخت کرد، در نتیجه این افزایش تقاضا برای برنج قیمت آن چنان که شرح داده شد، افزایش یافت.

رییس اتحادیه برنج‌فروشان شهر بابل اظهار کرد: این شرکت در نشستی که با یکی از وزارتخانه‌ها داشت بر سر خرید برنج‌های انبار شده به توافق رسید و در ابتدای امر و اوایل اسفند برنج را با قیمت ۶۸ هزار تومان تا ۷۰ هزار تومان در هر کیلو از کشاورزان می‌خرید، اما هر قدر خرید این شرکت ادامه پیدا می‌کرد قیمت کشاورزان برای برنج بالاتر می‌رفت و تا ۹۵ هزار تومان در هر کیلو هم پیش رفت تا اینکه سرانجام خرید آن ۱۰ روز پیش متوقف شد.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر خرید این شرکت از برنج‌کاران مازندرانی بود، اما از گیلانی‌ها هم خرید کرد.

گرانی برنج در پی افزایش نرخ دلار

طاهری افزایش نرخ ارز را هم بر افزایش قیمت برنج ایرانی موثر دانست و گفت: افزایش اخیر قیمت ارز که به گران شدن برنج‌های وارداتی انجامید نیز در افزایش تقاضا برای برنج ایرانی و بالا رفتن قیمت آن تاثیر داشت. با افزایش نرخ ارز قیمت برنج‌های خارجی ۱۰ هزار تومان تا ۱۵ هزار تومان بالا رفت.

وی افزود: با این حال حدود ۲۵ درصد کشت پارسال هنوز فروخته نشده و در انبارها مانده که البته این بخش متعلق به تاجران است نه کشاورزان.

رییس اتحادیه برنج‌فروشان شهر بابل پیش‌بینی کرد که در فصل برداشت برنج امسال قیمت‌ها مانند سال گذشته سرکوب نشود و توضیح داد: با این حال متاسفانه قیمت کشت برنج از ۴۰ میلیون تومان در هر هکتار در سال ۱۴۰۲ به ۵۰ میلیون تومان در سال جاری افزایش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: قیمت مطلوب برنج‌کار برای هر کیلو برنج با وجود هزینه‌ای که باید برای کشت برنج خرج شود رقمی حدود ۱۲۰ هزار تومان در هر کیلو است، اما برای این قیمت تقاضایی وجود ندارد در نتیجه برنج‌کار مجبور است از سود خود کم کند تا بازار را از دست ندهد به نظر می‌رسد امسال برنج از برنج‌کار با قیمتی بین ۸۵ تا ۹۵ هزار تومان خریداری شود.

طاهری از وضعیت خوب ذخایر آبی خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان برداشت همین وضعیت برقرار باشد و مشکل تامین آب نداشته باشیم.

وی در نهایت برآورد کرد که محصول برنج امسال از شالیزارهای مازندران به بیش‌تر از یک میلیون تن برسد.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228858 برچسب‌ها قیمت کالا

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504