Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@10:13:10 GMT

بررسی الحاق سه منطقه حاشیه‌ای به شهر ساری

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۱۳۶۳

بررسی الحاق سه منطقه حاشیه‌ای به شهر ساری

اعضای شورای اسلامی شهر ساری، الحاق سه منطقه حاشیه‌ای به شهر ساری را در طرح تفصیلی این شهر را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر ساری در آخرین جلسه این شورا، الحاق سه منطقه حاشیه‌ای به شهر ساری را بررسی و با خرید آسفالت به ارزش ۱۵ میلیارد تومان برای شهرداری ساری موافقت کردند، همچنین اعضای این شورا، به شهرداری ساری اجازه دادند درباره فروش ۶۷ خودروی مستهلک این شورا اقدامات کارشناسی را صورت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی عاشقان، عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه چهارشنبه هفته جاری، معاون وزیر راه و شهرسازی برای بررسی طرح تفصیلی شهر ساری به این شهر سفر خواهد کرد، اظهار کرد: طرح تفصیلی شهر ساری در مرحله آماده‌سازی است و پس از تصویب در اداره کل راه و شهرسازی در وزارتخانه به تصویب می‌رسد.

وی با بیان اینکه الحاق سه منطقه حاشیه‌ای به شهر ساری و افزایش مجوز بلندمرتبه سازی از درخواست‌هایی است که برای طرح تفصیلی مدنظر شورا و شهرداری است، بیان کرد: الحاق دو منطقه مورد تأیید قرار گرفته است اما با یک منطقه دیگر موافقت نشده است که امیدواریم در رایزنی‌ها به این امر بپردازیم و نیز افزایش بلند مرتبه سازی برای درآمدهای شهرداری می‌تواند مؤثر باشد و باید بتوانیم آن را در طرح تفصیلی به تصویب برسانیم.

شهرام ایرجی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری نیز با بیان اینکه باید مغایرت‌های طرح تفصیلی و طرح جامع برای دفاع از حقوق شهر ساری را شناسایی و در حضور مسئولان استانی و کشوری از آن دفاع کنیم، گفت: بسیاری از مفاد این طرح دچار اشکالاتی هستند که برای دفاع از شهر نیاز داریم شهرداری این موارد را شناسایی و در اختیار شورای شهر قرار دهد.

حسن یوسفی، عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به مصوبه فروش خودروهای مستهلک این شهرداری، تصریح کرد: امروز خودروهایی برای شهرداری وجود دارد که در اختیار افرادی غیر از کارکنان شهرداری است، بهتر است شورای شهر اموال شهرداری را شناسایی و آنها را به امور اداری باز گرداند.

کد خبر 549539

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مازندران شهرداري ساري ساری شورای شهر ساری شهردار ساری شهر مدیریت شهری شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر ساری طرح تفصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید طرح ساماندهی اجاره‌بها و تشکیل سپند توسط شورای نگهبان

سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح ساماندهی بازار زمین مسکن و اجاره‌بها از سال گذشته در رفت‌وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود که در نهایت این طرح خلاف موازین شناخته نشد و مورد تأیید قرار گرفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که صبح امروز (یکشنبه 16 اردیبهشت) برگزار شد، با اشاره به آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: طرح ساماندهی بازار زمین مسکن و اجاره‌بها از سال گذشته در رفت‌وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود که در نهایت این طرح خلاف موازین شناخته نشد و مورد تأیید قرار گرفت.

مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش وی افزود: طرح تشکیل سازمان سپند در جلسه اخیر شورا مورد بررسی قرار گرفت و این طرح نیز مورد تأیید قرار گرفت‌، همچنین طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی مورد بررسی قرار گرفت که یک ایراد شرعی و قانون اساسی درباره فهرست جرائم قابل گذشت به آن وارد بود که بر همین اساس خلاف موازین شرع شناخته شد و به مجلس بازگشت داده شد.

خبر در حال تکمیل است... .

دیگر خبرها

  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • تأیید طرح ساماندهی اجاره‌بها و تشکیل سپند توسط شورای نگهبان
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود