Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره این که شهاب‌الدین عزیزی خادم گفته است حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا تقصیر رئیس قبلی فدراسیون بوده؛ گفت: خیلی به این چیزها اهمیت ندهید!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی تاج، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال و نایب‌رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا پیرامون حذف سرخابی‌ها از رقابت‌های ACL۲۰۲۲ اظهار داشت: جلسه‌ای در این خصوص با آقای سجادی داشتیم؛ شخصاً اعتقادم این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت‌های لازم را به کشور ما، این دو تیم و دیگر تیم‌ها داده تا اصلاحات انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرصت دادن، لاپوشانی نیست که بگویند لاپوشانی کردند؛ این فرصتی است که به دیگر کشورها هم داده تا مسائلی مانند سجاوندی، ورزشگاه‌ها، بدهی‌ها و... را تعیین تکلیف کنند. از این فرصت شاید به خوبی استفاده نشد و مشکلات این دو باشگاه هم واقعاً زیاد است.

وی در ادامه بیان داشت: من به عنوان نایب رئیس AFC صحبت کردم و با وزیر ورزش و جوانان هم جلسه داشتیم. وزیر هم تمام تلاش خود را انجام داد و یک فرصت ۳ ماهه‌ای بود که شاید باید در این ۳ ماه یک سری کارها رخ می‌داد، اما این اتفاق رخ نداد و حالا باشگاه‌ها باید برای آینده کار کنند تا این بدهی‌ها و مسائلی که وجود دارد، مشکل‌ساز نشود. حداقل مدارک اولیه را ارائه دهند که بعضی وقت‌ها این کار هم انجام نمی‌شد.

تاج در این باره تأکید داشت: معتقدم باشگاه‌های بااقتدار و خوبی داریم و AFC هم دلش نمی‌خواست این دو باشگاه را حذف کند. این موضوع برای آن ها عملیاتی نبود چون استقلال و پرسپولیس به همراه عربستانی‌ها، بیشترین تماشاگر را دارند و حتی روی درآمد AFC هم تأثیر می‌گذارد. در مجموع یک اصولی هم وجود دارد که باید پای این اصول ایستاد.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره عدم برطرف‌سازی مشکلات باشگاه‌ها تصریح داشت: هر سال AFC فرصت می‌داد و هر سال هم کارهای خوبی انجام می‌شد؛ باشگاه‌ها هم تلاش می‌کردند و بدهی‌های زیادی را پرداخت کردند اما پشت آن دوباره بدهی‌های جدید آمد. باید بدهی‌ها پرداخت شود و باشگاه‌ها به جایی برسند که الزامات تنظیم شده AFC را فراهم کنند. ان‌شاالله این اتفاق در سال‌های آینده رخ بدهد و ما دیگر پرونده‌ای در کمیته‌های انضباطی و قضایی بین‌المللی نداشته باشیم تا در AFC محرومیتی برای ما در نظر نگیرند.

نایب‌رئیس AFC در مورد صحبت‌‎های عزیزی‌خادم مبنی بر تقصیر داشتن او در این بحران اذعان داشت: خیلی به این چیزها اهمیت ندهید!

وی نهایتاً بااشاره به موفقیت‌های مهدی طارمی گفت: خیلی‌ها به او علاقه دارند و فکر می‌کنم تیم ملی ما یک تیم بسیار مقتدر است. همه توفیق‌ها را باید مدیون بازیکنان تیم ملی باشیم. طارمی هم بازیکن بسیار خوبی است و توانمندی زیادی دارد. هم طارمی و هم سایر بازیکنان، در حد بسیار خوبی هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال باشگاه ها بدهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم

از گفته‌های ترزیچ پیداست که دورتموند تقریبا با تمام قوا، به مصاف نماینده فرانسه می‌رود. 

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، روز سه شنبه اعلام کرد که مارسل زابیتسر و دونیل مالن به احتمال زیاد برای بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن آماده خواهند بود.

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، دورتموند همچنین از بازگشت امره جان و یان ماتسن از محرومیت بهره‌مند خواهد شد. زابیتسر که به مدت چند روز به دلیل بیماری از میادین دور بود و مالن که از مصدومیتی که در بازی‌های ملی ماه گذشته متحمل دچار آن شده بود در حال بهبود است، به تمرینات بازگشته‌اند.

ترزیچ گفت:

مارسل و دونیل هر دو در تمرینات شرکت کردند. انتظار داریم که فردا در دسترس باشند. مارسل احساس بهتری دارد و ما به او با فرمی که پیش از بیماری‌اش داشت، در بازی فردا نیاز داریم.

دورتموند، قهرمان لیگ قهرمانان سال 1997، در مرحله گروهی نیز با پاری سن ژرمن روبرو شد. تیم فرانسوی با نتیجه 2-0 در پاریس پیروز شد و سپس در دورتموند به تساوی 1-1 رسید.

ترزیچ در ادامه گفت:

در بازی برگشت می‌شد فهمید که ما درس‌هایی را از بازی اول یاد گرفته‌ایم. حالا به نظر می‌رسد پاری سن ژرمن در این فصل در اوج خود قرار دارد و آن‌ها در سال ۲۰۲۴ تنها یک شکست داشتند و نتایج خوبی کسب کرده‌اند. ما باید نسبت به آن بازی در دورتموند عملکرد بهتری از خود نشان دهیم. ما مطمئن هستیم که این عملکرد را فردا و هفته آینده در پاریس نشان خواهیم داد. هدف آشکار ما این است که فردا بعد از بازی، مزیتی کوچک به دست آوریم. می‌دانیم که برای رسیدن به رویای خود باید حداقل 180 دقیقه در بالاترین سطح بازی کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • فرمولی برای اینکه در زندگی موفق باشیم