Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قادری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با آغاز بارش سنگین برف در منطقه تمام امکانات دستگاه های اجرایی برای مدیریت وضعیت و ارایه خدمات بیشتر به شهروندان و مسافران در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بروز مشکلاتی برای تردد و عبور مرور شهروندان در بارش های بی سابقه و سنگین اجتناب ناپذیر است، ادامه داد: از ظرفیت بخش خصوصی نیز برای بازگشایی راه های روستایی و برف روبی معابر اصلی و فرعی سطح شهر و راه های برون شهری و روستایی استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مهاباد اظهار داشت: هم اکنون تمام معابر اصلی شهر توسط نیروهای شهرداری برف روبی شده و معابر فرعی نیز براساس اولویت در حال انجام است که پیش بینی می شود طی ۲ روز آینده به اتمام برسد.

قادری با اشاره به آغاز کار بازگشایی راه های روستایی نیز بیان کرد: طی تشکیل جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تقسیم بندی انجام وظایف براساس اولویت به مدیران دستگاه های اجرایی یادآوری شده و در تلاش هستیم با ارایه خدمات سریع و کافی رضایت شهروندان را جلب کنیم.

وی با اشاره به اینکه به طور میانگین حدود ۴۲ سانتی متر برف در سطح شهرستان ثبت شده است، گفت: هرچند که بارش برف مشکلاتی را ممکن است برای مردم بوجود آورده باشد ولی موجب خوشحالی فراوان همه آنها شده است.  

به گزارش ایرنا، بارش برف سنگین که در ۱۰ سال اخیر در شهرستان مهاباد بی سابقه بوده است منطقه را به طور کامل سفیدپوش کرده و موجب خوشحالی مردم و به ویژه کشاورزان و روستاییان شده است.

براساس اعلام اداره هواشناسی مهاباد سامانه بارش دیگری از روز فردا چهارشنبه وارد منطقه خواهد شد که به صورت بارش برف فعالیت خود را نشان خواهد داد.

شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی و در یک منطقه کوهستانی و سردسیر واقع شده است.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی مدیریت بحران بارش برف برف و یخ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی مدیریت بحران مهاباد آذربایجان غربی مدیریت بحران بارش برف برف و یخ بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟

ایسنا/گلستان فرماندار رامیان با اشاره به رانش زمین در روستای کشکک رامیان میزان خسارت بارش‌ها و رانش را اعلام کرد.

علی جوان حاذق خواه عصر پنجشنبه ۶ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: صبح دیروز بر اثر بارندگی‌های شدید و قابل توجه مسیر ورودی روستای کشکک رامیان سست و دچار رانش شد، اما خسارتی در پی نداشت.

وی بیان کرد: مسیر ورودی روستای کشکک رامیان در سال ۹۶ نیز به طول ۵۰ متر دچار رانش شده بود که پس از آن کار دیواره سازی آن به همت اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شده بود.

فرماندار رامیان گفت: امروز مسئولان بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و مدیریت بحران از این منطقه بازدید کردند قرار شد کار مطالعاتی برای ترمیم و راه‌های جلوگیری از رانش انجام شود.

فرماندار رامیان هم خسارت بارندگی در این شهرستان را حدود ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بر اساس برآوردهای اولیه بارندگی‌های اخیر به هزار و ۶۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی و باغی ۲۶۰ میلیارد ریال خسارت زد.

علی جوان افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال از این خسارات مربوط به ۳۵ درصد از اراضی گندم و بخش کمی از مزارع کلزا، ۱۳۰ میلیارد ریال از این خسارات مربوط به ۳۸ هکتار از بوته‌های توت فرنگی و ۲۰ میلیارد ریال هم مربوط به ۱۵ هکتار از مزارع گوجه فرنگی می‌شود.

وی ادامه داد: حدود هفت کیلومتر از جاده بین مزارع رامیان هم ۹ میلیارد ریال خسارت دید و میزان خسارات به پل سیدکلاته هم حدود ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد ریال است.

براساس اعلام هواشناسی ۱۰۴ میلی‌متر بارش از رامیان گزارش شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • سقوط از دره به فوت شهروند قزوینی منجر شد
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟