Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، میلواکی باکس و آتلانتا هاکس به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم آتلانتاهاکس توانست با درخشش تری یانگ با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۱۴ میلواکی مدافع عنوان قهرمانی را سکشت دهد تا هجدهمین پیروزی خود را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتلانتاهاکس با پیروزی در این دیدار با ۱۸ پیروزی و ۲۵ شکست در رده دوازدهم جدول کنفرانس شرق ایستاده است. میلواکی باکس هم در این دیدار نوزدهمین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۷ پیروزی و ۱۹ شکست در رده پنجم جدول کنفرانس شرق قرار گرفته است.

در این دیدار تری یانگ از آتلانتاهاکس با کسب ۳۰ امتیاز، ۴ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم کریس میدلتون از میلواکی با کسب ۳۴ امتیاز، ۷ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر مهم دیدار بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، تیم‌های لس آنجلس لیکرز و بوتاجاز مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار تیم لیکرز با درخشش لبران جیمز با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۵ یوتاجاز را از پیش رو برداشت تا بیست و دومین پیروزی برای یاران لبران در این دوره از رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا ثبت شود. لیکرز در حال حاضر با ۲۲ پیروزی و ۲۲ شکست به رده هشتم کنفرانس غرب رسید. یوتاجاز هم در این دیدار پانزدهمین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۹ پیروزی و ۱۵ شکست در رده سوم جدول کنفرانس غرب باقی ماند.

در این دیدار لبران جیمز از لیکرز با کسب ۲۵ امتیاز، ۷ ریباند و ۷ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم رودی گوبرت از یوتاجاز با کسب ۱۹ امتیاز و ۱۶ ریباند بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

شیکاگو بولز ۱۰۶ – ۱۱۹ ممفیس گریزلیز ایندیاناپیسرز ۱۳۳ – ۱۳۹ لس آنجلس کلیپرز میلواکی باکس ۱۱۴ – ۱۲۱ آتلانتاهاکس پورتلند تریل بیلزرز ۹۸ – ۸۸ اورلند مجیک تونتورپترز ۹۹ – ۱۰۴ میامی هیت دالاس ماوریکس ۱۰۴ – ۱۰۲ اوکلاهما سیتی تاندر فینیکس سانز ۱۲۱ – ۱۰۷ سن آنتونیواسپرز لس آنجلس لیکرز ۱۰۱ – ۹۵ یوتاجاز

بیشتر بخوانید

نتایج دیدار‌های لیگ بسکتبال NBA (۲۶ دی)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ بسکتبال آمریکا اخبار بسکتبال لیگ بسکتبال آمریکا لیگ بسکتبال بهترین بازیکن بامداد امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد