Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - مراسم تدفین شهدای گمنام صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و جمعی از روسای فدراسیون‌های ورزشی در محل وزارت ورزش و جوانان تشییع و در پایان ۲ شهید گمنام در قسمتی از مجموعه وزارت ورزش و جوانان به خاک سپرده شدند.

مازیار ناظمی:

امروز یاد و خاطره این ۲ شهید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدورام همیشه یاد وخاطره آن‌ها زنده نگه داشته شود. ورزشکارانمان باید مانند شهیدان باشند و برای کشورمان باعث افتخار آفرینی شوند. ان شاالله این اتفاقات، یاد و خاطره آن را بیشتر زنده نگه دارد. این آرامشی که داریم، مدیون شهدا هستیم.

او ادامه داد: باید به خانواده شهدا احترام بیشتری بگذاریم. قهرمانان ما باید بدانند که باید ره شهد ا را بروند. من سال‌های زیادی کنار خانواده شهدا بودم و با آن‌ها زندگی کردم. شهیدان ما، انسای کم توقعی بودند و انتظار داریم همه به خصوص ورزشکاران راه آن‌ها را در پیش بگیرند. ورزشکاران الگوی جامعه هستند و توقع از آن‌ها در این مسئله زیاد است.

سید محمد پولادگر:

شهدای گمنام جایگاه بلند مرتبه‌ای نزد خدواند متعال دارند و آن‌ها اسم و نشان خود را با خداوند معامله کرده اند. شهدای گمنام، مایه افتخار، سربلندی و اقتدار کشور ما هستند. این اتفاق در وزارت ورزش و جوانان رخ داد و ما میزبان این ۲ شهدای گمنام عزیز و بزرگوار هستیم. این شهدای بزرگوار چراغ راه جوانان ما هستند که راه را از چاه تشخیص دهند.

حسین ثوری:

وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک امروز کار بسیار بزرگی انجام داد و فضای خالی که در مجموعه انقلاب وجود داشت را با حضور ۲ شهید گمنام عطرآگین کرد. کاری که امروز در مجموعه وزارت ورزش صورت گرفت می‌تواند انس و دوستی ما را با شهدایی که برای دفاع از ایران جان خود را فدا کردند، بیشتر کند. به هر حال اگر جانفشانی شهدا نبود قطعا این آسایش و امنیتی که الان داریم وجود نداشت.

محمد شروین اسبقیان :

امروز خدا را شاکریم که اتفاق بزرگی را جامعه ورزش شاهد است. ۲ لاله و پرستو بهشتی را در وزارت ورزش استقبال می‌کنیم و برای همیشه تاریخ میزبان این گل‌های بهشتی خواهیم بود و بوی عطر آن‌ها فضای جامعه ورزش را معطر خواهد کرد. حتما برکات این شهدای گرانقدر در جامعه ورزش در برمی‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اخبار ورزشی ورزش و جوانان وزارت ورزش شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد

دریافت 38 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد بردسکن تا گلزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس تحت عنوان پروژه «حرم تا حرم» با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095300

دیگر خبرها

  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است