Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی گفت: شامگاه یکشنبه نیرو‌های لشکر ۹۲ زرهی مستقر در مرز‌های جنوب غرب کشور با کشور عراق، در درگیری با اشرار و قاچاقچیان، موفق به کشف ۱۶ عدد برنو جنگی دوقبضه در منطقه فکه شدند.

فرمانده قراره گاه منطقه و ارشد ارتش درجنوب غرب کشور  می گوید: در روز‌های گذشته نیز یگان‌های قرارگا‌های جنوب غرب ارتش با کشف محموله‌های احشام، سلاح و مهمات قاچاق به سمت کشور عراق و یا از کشور عراق به داخل کشورمان، مانع از جولان اشرار و قاچاقچیان در منطقه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسئول مرز‌هایی که نیروی زمینی ارتش مستقر شده است از غرب تا جنوب غرب و از جنوب شرق تا شرق، به تجهیزات به روز برای پایش مرز‌ها مجهز شده اند.

او گفت:  محیط کاملا برای قاچاقچیان نا امن است و اشرار و قاچاقچیان بدانند مرز‌های استان خوزستان هر کجا که نیروی زمینی، مرزبانی و سپاه مستقر هستند با هشیاری کامل حراست می‌شوند و این یگان‌ها از ورود و خروج هر نوع کالا، سلاح و دیگر اقلام قاچاق جلوگیری خواهند کرد.

فرمانده قراره گاه منطقه و ارشد ارتش درجنوب غرب کشور می گوید: رزمندگان به صورت شبانه روزی و با هشیاری کامل مرز‌ها را پایش می‌کنند و  اشرار و قاچاقچیان هیچ راهی جز پایان دادن به تخلفات خود نخواهند داشت.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران سلاح جنگی امنیت مرزها اشرار و قاچاقچیان جنوب غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از ۶۰ پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی دلفان به صورت جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به صورت جهادی حضور خواهند داشت.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در مناطق محروم دلفان مستقر می‌شود تا خدمات درمانی را به اهالی منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان ارائه دهند. این بیمارستان در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این منطقه مستقر می‌شود.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان، فردا  جمعه هفتم اردیبهشت ماه، ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی در مستقر می‌شوند و به اهالی منطقه فرهادآباد به صورت جهادی ارائه خدمات خواهند کرد.

بیرانوند افزود: در صورتی که اهالی منطقه با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان