Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته نوزدهم لیگ برتر مردان روز چهارشنبه 29 دی‌ماه با هفت دیدار پیگیری خواهد شد و تمامی میزبانان که در دور رفت مغلوب شدند، در اندیشه انتقام از میهمانان خود هستند، از سوی دیگر تیم فولاد مبارکه سپاهان با دو هدف در حساس‌ترین دیدار این هفته به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود.

به گزارش برنا، هفته نوزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (چهارشنبه 29 دی‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، تهران (دو دیدار)، گرگان، رفسنجان و ارومیه (دو دیدار) پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حساس‌ترین دیدار این هفته در سالن غدیر ارومیه برگزار خواهد شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان صدرنشین این رقابت‌ها (15 برد و 45 امتیاز) با دو هدف راهی این شهر شده است که نخستین هدف کسب شانزدهمین برد است.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم سپاهان این هفته هر نتیجه‌ای کسب کنند، در صدر جدول خواهند ماند، اما اگر موفق به شکست میزبان خود شوند، تقریبا صعودشان به مرحله پلی‌آف قطعی خواهد شد و این موضوع دومین هدف این تیم در شهر مدعیان والیبال است.

هفت تیم میزبان هفته نوزدهم لیگ برتر مردان در دیدارهای دور رفت که چهارشنبه 19 آبان‌ماه برگزار شد، مغلوب حریفان شدند و فردا در اندیشه انتقام از میهمانان خود هستند و تیم شهرداری ارومیه نیز که با 13 برد و 36 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد، از این قائده مستثنی نیست، اما این تیم در جدال این هفته هر نتیجه‌ای کسب کند، تغییری در جایگاهش ایجاد نخواهد شد.

در دیگر دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر مردان تیم‌های مس و شهرداری ورامین در سالن 9 دی شهر رفسنجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. مس با 9 برد و 25 امتیاز در رتبه هشتم جدول است و نماینده ورامین با هفت برد و 23 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد.

دو تیم از نظر جایگاه در جدول نزدیک‌ترین حریفان میان‌جدولی این هفته هستند که تنها دو رتبه با یکدیگر فاصله دارند و این موضوع حساسیت این مسابقه را مضاعف می‌کند. از سوی دیگر رقابت‌ تیم‌ها در میانه جدول در چند هفته باقی مانده دور برگشت حساسیت زیادی خواهد داشت زیرا کوچکترین غفلت منجر به تنزل رتبه تیم‌ها و دور شدن از سهمیه پلی‌آف خواهد شد.

در خانه والیبال تهران این هفته دو مسابقه برگزار می‌شود و خودروسازان بزرگ کشور میزبان شهرداری گنبد و راه‌یاب ملل مریوان خواهند بود. پیکان که با 11 بر د و 35 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد، از تیم شهرداری گنبد که با 7 برد و 23 امتیاز در جایگاه یازدهم هست، پذیرایی خواهد کرد.

در دیگر مسابقه تهران نیز تیم سایپا که با 6 برد و 19 امتیاز در رتبه سیزدهم است به مصاف نماینده مریوان (9 برد، 27 امتیاز و رتبه ششم) خواهد رفت تا در صورت شکست این تیم علاوه بر کسب هفتمین برد، جایگاه خود را در جدول بهبود بخشد و انتقام شکست سه بر یک دور رفت را بگیرد.

تیم لبنیات هراز آمل که در هفته هجدهم مغلوب فولاد سپاهان در بازی خانگی شد، این هفته در ارومیه به دنبال دوازدهمین برد خود است و برای رسیدن به این هدف باید تیم آذرباتری ارومیه را شکست دهد.

شاگردان جوان رحمان رئوفی در تیم آذرباتری بر روی کاغذ شانسی برای شکست میهمان خود ندارند، اما این تیم در بازی‌های خانگی و با حمایت تماشاگران پرشور ارومیه قادر به شکست مدعیان خواهد بود.

در دو دیدار دیگر هفته نوزدهم لیگ برتر مردان تیم‌های فولاد سیرجان و پاس گرگان به ترتیب میزبان هورسان رامسر و شهداب یزد هستند.

 

** برنامه کامل هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال مردان کشور به قرار زیر است:

 

تهران، خانه والیبال، ساعت 15

پیکان – شهرداری گنبد

 

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 15

آذرباتری ارومیه – لبنیات هراز آمل

 

سیرجان، سالن امام علی (ع)، ساعت 16

فولاد سیرجان ایرانیان – هورسان رامسر

 

گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 16

پاس گرگان – شهداب یزد

 

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 16

مس رفسنجان – شهرداری ورامین

 

تهران، خانه والیبال، ساعت 18

سایپا – راه‌یاب ملل مریوان

 

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 18

شهرداری ارومیه – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال مردان فولاد مبارکه جدول لیگ برتر شهرداری خودروسازان سایپا لبنیات فولاد بازی یزد لیگ برتر والیبال امام علی امام خمینی والیبال هفته نوزدهم لیگ برتر مردان امتیاز در رتبه خواهد شد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!

در هفته سی‌وسوم لالیگا اتلتیکومادرید در واندامتروپولیتانو میزبان بیلبائو بود و در نهایت با پیروزی مقابل این تیم جایگاه چهارمی خود را تثبیت کرد.

به گزارش ایسنا، اتلتیکومادرید با پیروزی ۳ بر یک مقابل بیلبائو هم رتبه چهارم خودش در جدول را مستحکم‌تر کرد و هم انتقام شکست مقابل این تیم در کوپا دل ری را گرفت.

شاگردان سیمئونه بازی را خوب شروع کردند و توسط دی‌پائول به گل رسیدند اما درخشش نیکو ویلیامز اجازه نداد روخی بلانکو پیروز به رختکن بروند.

در نیمه دوم اما سیمئونه بهتر از والورده کار کرد و در نهایت میزبان به پیروزی قاطع ۳ بر یک دست پیدا کرد. بیلبائو هم با ۵۸ امتیاز و ۶ امتیاز اختلاف نسبت به اتلتی در جایگاه پنجم قرار گرفت.

این بازی اما تحت تأثیر شعارهای نژادپرستانه هواداران اتلتیکومادرید علیه نیکو ویلیامز بود و او با گلزنی و اشاره به رنگ پوستش جواب نژادپرستان را داد. نکته جالب اینکه سران اتلتیکومادرید معتقد بودند رفتارهای وینیسیوس باعث خشم هواداران و شعارهای نژادپرستانه آن‌ها می‌شود و امشب ثابت شد این گزاره فقط یک توجیه است و نژادپرستی با لالیگا عجین شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!