Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@18:38:08 GMT

گلر مس : سه پنالتی گرفتم،یکی دیگر هم می‌شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۱۹۷۳

گلر مس : سه پنالتی گرفتم،یکی دیگر هم می‌شد

دروازه بان حوان مس کرمان در حضور ناگهانی‌اش در ترکیب نارنجی پوشان درخشش فوق تصوری داشت. 

به گزارش "ورزش سه"، حسین شهریاری در مورد دیدار مقابل فولاد و صعود به مرحله یک هشتم نهایی به خبرنگار ما گفت: بچه ها در این هفته به خوبی تمرین کردند و تمرکز بالایی در این بازی داشتند و بدون شک با توجه به احترامی که برای تیم فولاد قائلم ما به  دنبال صعود به مرحله بعدی بودیم و نشان دادیم که تیم ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و تیمی نبودیم که تحت تاثیر نام فولاد قرار گرفته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر به این مهم دست پیدا و دل مردم کرمان را شاد کردیم.


وی در مورد عملکرد خوبش و اینکه بارها مقابل ضربات فولادیها را گرفت ادامه داد: لطف خدا و هم‌تیمی‌هایم بود که شامل من شد و جدا از بحث عملکرد من تلاش جمعی بود که در آخر هم به صعود تیم ما ختم شد. در ضربات پنالتی هم تمرکز بالایی داشتم و دوست نداشتم ۱۲۰ دقیقه تلاشمان با حذف روبرو بشود که لطف خدا بود این اتفاق افتاد و صعود کردیم.


دروازه‌بان نارنجی‌پوشان که در ضربات پنالتی ۳ توپ حریف را گرفت در این باره توضیح داد: بله من سه پنالتی گرفتم و سر پنالتی عبدالله‌زاده پایم جلوتر از خط بود و داور تکرار داد. در مورد پنالتی وحید حیدری باید بگویم از قبل فکر می‌کردم که همان جا بزند با تمرکز بالایی به آن سمت رفتم،یکی را بیرون زدند و پنالتی شیمبا هم به دستم خورد و به بیرون رفت. از یک هفته قبل بازی تمام تمرکز مان روی این دیدار بود و بدون شک از عوامل باشگاه گرفته تا کادر فنی و بازیکنان به فکر برد بودیم. با تمام احترامی که برای تیم فولاد قائل هستیم اما تحت تاثیر نام آنها به عنوان یک تیم خوب لیگ برتری قرار نگرفتیم و نشان دادیم که تیم دست و پا بسته ای نیستیم و موقعیت هایی که در جریان بازی داشتیم زیاد بود و دو توپ به تیر دروازه زدیم و دو توپ هم دروازه بان آنها مهار کرد و نشان دادیم حقمان است صعود است.


شهریاری در مورد اخطاری که گرفت گفت: اخطاری که روی خطا به روی شیمبا گرفتم درست بود و به نظر داور احترام می‌گذارم و متاسفانه از بازی بعدی محروم هستم.


گلر مس کرمان در مورد حضور حسین خانی روی سکوها و اعتراض فولادی ها عنوان کرد:  آقای حسین خانی با توجه به اینکه محروم بود نمی توانست کنار خط قرار بگیرد و از روی سکوها بازی را دنبال می‌کرد و دلیل اعتراض را نمی دانم.

 


دروازه بان نارنجی‌پوشان کرمان در مورد حضور هواداران در ورزشگاه گفت: تماشاگر در ورزشگاه نبود و تمام کسانی که در ورزشگاه و روی سکو بازی را دنبال می‌کردند  بازیکنان تیم بودند که بعید می دانم مشکلی داشته باشد.


وی در مورد اینکه در این فصل چند بازی انجام داده و رقابت با آرمان شهدادنژاد گلر فیکس این تیم را چطور می‌بیند گفت: سال گذشته مس بودم و در پایان فصل جدا شده و در یک برهه زمانی به مس برگشتم و زمان می برد که آماده شوم ولی خدا را شکر که بازی جام حذفی را درون دروازه بودم. در مورد آرمان هم باید بگویم پیش از اینکه رقیب باشد رفیق من است و تیم گلری به همراه تمام بازیکنان دیگر می‌گویند برای اینکه تیم موفق باشد مهم نیست چه کسی بازی کند.


شهریاری در پایان در مورد اینکه چقدر شانس برای مس کرمان برای صعود به لیگ برتر قائل است افزود: تمام تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است و امیدوارم لطف خداوند شامل حال ما شود و با تلاش و همت کادر فنی و بازیکنان به این مهم برسیم.

دسته یک مس کرمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک مس کرمان دروازه بان مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها

در این دیدار که ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در بانکوک آرنا آغاز شد، ملی‌پوشان ایران با ترکیب باقر محمدى، محمدحسين درخشانى، مهدى كريمى، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف صف‌آرایی کردند.

ایران که مثل همیشه بازی را پرفشار شروع کرده بود روی نفوذ سالار آقاپور و اشتباه مدافع حریف مشرب عادلوف به گل اول رسید اما جورائف از روی یک ضربه کاشته خیلی زود گل ایران را پاسخ داد. 

در حالیکه ایران حاکم مطلق بازی بود و موقعیت‌های متعدد گلزنی یکی پس از دیگری هدر می‌رفت، این ازبکستان بود که روی یک غافلگیری توسط بازیکن شماره ۱۱ اخمتزیانوف به گل دوم رسید. 

بازی در نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک  به سود ازبکستان به پایان رسید. ایران نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و تیم حریف را تحت فشار قرار داد که در نتیجه همین عملکرد ضربه اوت مسلم اولادقباد پس از برخورد به اخمتزیانوف وارد دروازه حریف شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

 پس از این گل فشار ایران ادامه داشت و بازیکنان ازبکستان به بازی فیزیکی و درگیری رو آوردند که داور مشرب عادلوف را بعد از دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج کرد. ایران از فرصت چهارنفره شدن تایلند استفاده کرد و روی پاس سالار آقاپور، این بهروز عظیمی بود که با پای چپ گل سوم ایران را به ثمر رساند. 

علیرغم حملات ایران این اخمتزیانوف بود که با یک بغل پا گل دوم خود و سوم ازبکستان را وارد دروازه ایران کرد تا در پنج دقیقه مانده به پایان بازی همه چیز به تساوی کشیده شود. این نتیجه تا پایان وقت نیمه دوم ادامه داشت و بازی به وقت اضافه کشیده شد. 

در آغاز پنج دقیقه اول وقت اضافه علی اکرمی خطای ششم را از ازبک‌ها گرفت تا ایران از نقطه دوم صاحب پنالتی شود که دروازه‌بان ازیک این ضربه را مهار کرد و سایر حملات ایران نیز راهی به دروازه نیافت. 

در نیمه دوم وقت اضافه نیز بازی یکطرفه ایران به گلی نینجامید و حتی در حالیکه تنها ۵ ثانیه از باقی مانده بود ضربه سنگین احمدعباسی به تیر برخورد کرد تا کلکسیون بدشانسی‌های ایران تکمیل و بازی به ضربات مرگبار پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی باقر محمدی با مهار دو ضربه پنالتی به ایران کمک کرد تا در مجموع ایران با پیروزی هفت بر هشت حریف را شکست دهد.

ایران با این پیروزی به فینال جام ملت‌های آسیا راه یافت و روز یکشنبه ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف تایلند میزبان می‌رود.

دیگر خبرها

  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی
  • نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد