Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: قاضی مشخصی برای رسیدگی به دعاوی اراضی چهارده معصوم مشخص می‌شود تا به سرعت به این پرونده‌ها رسیدگی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان‌، شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان صبح امروز با حضور یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان، سید مصطفی آیت ‌اللهی موسوی معاون امور عمرانی استانداری کرمان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه این جلسه، اولین جلسه‌ای است که با حضور آقای شعرباف شهردار جدید کرمان برگزار می‌شود اظهار داشت: یکی از دستورالعمل ‌های این جلسه در مورد پلاک 2975 از اراضی شهرک چهارده معصوم شهر کرمان است.

یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه موضوع پلاک 2975 شهر کرمان در حاشیه شهر قرار دارد که قبلا در این شورای پیشگیری شده است اظهار داشت: اراضی چهارده معصوم عمدتاً متعلق به شهرداری کرمان است.

وی با اشاره به اینکه برای ساماندهی این قسمت حاشیه ‌ ای از شهر، شهرداری کرمان باید پیشگام باشد و سایر دستگاه‌ها هم همکاری می‌کنند گفت: شهرداری باید طرح جامع ساماندهی حاشیه شهر در قسمت چهارده معصوم را ارائه بدهد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه مخالفتی با تخریب تصرفات انجام شده در شهرک چهارده معصوم نیست و باید انجام شود افزود: شهرداری باید از مالکیت اراضی خود در حاشیه شهر به‌ویژه در پلاک 2975 حفاظت کند.

وی با اشاره به اینکه قاضی مشخصی برای رسیدگی به دعاوی پلاک 2975 مشخص می‌شود که هم اشراف کامل داشته باشد و هم به پرونده‌ها به سرعت رسیدگی شود گفت: ظرف یک ماه آینده باید مصوبات جلسه اجرایی شود تا بعد از آن بحث انشعابات آب، برق و گاز رسیدگی و تعیین تکلیف شود.

موحد با بیان اینکه محله چهار ده معصوم از محله ‌های حاشیه‌ای شهر کرمان است که  اراضی این محله متعلق به شهر داری و در مالکیت رسمی شهرداری است افزود: در جلسات قبل مقرر شد، شهرداری کرمان طرح جامعی را در ارتباط با این محله تهیه و اقدامات اجرایی را در جهت ساماندهی آن آغاز کند.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه مصوبات خوبی داشتیم و امیدواریم شهرداری در ارتباط با املاک خود در این منطقه اقدامات صیانتی و حفاظتی خوبی داشته باشد گفت: دستگاه‌های مختلف هم باید با شهرداری همکاری کنند تا در آینده نزدیک شاهد سازماندهی این محله باشیم.

سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون امورعمرانی استانداری کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه برای ساماندهی حاشیه شهر کرمان هر آنچه که از دستمان برآید کمک خواهیم کرد گفت: طرحی که بنیاد مسکن در قطعه 2975 داده طرح هادی است و دهیاری الله آباد موظف بر اجرای آن است .

وی با بیان اینکه حدود 70 درصد تصرفات انجام شده در محدوده شهرک چهارده معصوم قابل برگشت است افزود: در شورای تامین هم مصوب شده که با حضور نیروی انتظامی رفع تصرف انجام شده و حصارکشی زمین ‌ های تصرف شده تخریب شود.

قصور مدیریتی در ساماندهی مناطق حاشیه‌ای شهر کرمان مشکلات را مضاعف کردخطر بافت فرسوده شهری پشت نقاب شهر کرمان؛ مشوق‌های دولتی هم گره بافت فرسوده را حل نکرد

سعید شعرباف شهردار کرمان نیز با بیان اینکه شهرداری برای ساماندهی حاشیه شهر در منطقه شهرک چهارده معصوم وارد شده است اظهار داشت: زمین ‌ های خالی شهرداری حصارکشی می‌شود و این کار در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه زمین ‌ هایی در محدوده‌ای وجود دارد که متعلق به شهرداری نیستند گفت: این زمین ‌ها باید هر چه سریع ‌ تر تعیین تکلیف شده و یا در اختیار شهرداری و یا در اختیاری دهیاری الله آباد گذاشته شود.

سید مرتضی حسینی شهردار منطقه سه کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه برای ساماندهی حاشیه شهر کرمان مدیریت واحد لازم است گفت: یکی از ضرورت‌ها برای ساماندهی حاشیه شهر داشتن طرح جامع است که بر اساس آن عمل کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با کمک معاونت عمرانی استانداری سه دستگاه کانکس در آن منطقه مستقر می‌شود افزود: حصارکشی زمین ‌ های شهرداری کرمان در این محدوده در دست اقدام است.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان برای ساماندهی حاشیه شهر شهرک چهارده معصوم شهرداری کرمان شهر کرمان کرمان نیز پلاک 2975

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی

رسانه‌های عبری زبان امروز-چهارشنبه از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در چندین شهرک در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، وبگاه العهد به نقل از رسانه‌های صهیونیست گزارش داد: آژیرهای خطر در شهرک‌های «نطوعه»، «متات»، «الکوش» و «حرفیش» در غرب الجلیل به صدا درآمد.

این در حالی است که پیش از این رسانه‌های نظامی مقاومت اسلامی لبنان با انتشار صحنه‌هایی از هدف قرار دادن ساختمان‌هایی که سربازان رژیم صهیونیستی در آن مستقر بودند خبرداد که توسط مبارزانش هدف قرار گرفتند. از جمله این اهداف حملات مستقیم به مقر «رادار» نظامی ارتش اسرائیل بود.

مقاومت اسلامی لبنان - حزب‌الله لبنان - شامگاه سه‌شنبه صحنه‌هایی از عملیات مبارزانش در هدف قرار دادن ساختمان‌هایی که سربازان اسرائیلی در شهرک متولا مستقر بودند، منتشر کرد و در بیانیه‌ای جداگانه تخریب آن‌ها را تایید کرد.

تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های نظامی مقاومت نشان می‌دهند که ساختمان‌ها پس از رصد با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی
  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل