Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: درودی نرون از توابع تفتان که مرتفع‌ترین ایستگاه منطقه نیز می‌باشد با دریافت ۱۰۵ میلی متر بارندگی پربارش ترین نقطه در استان بوده است.

وی میزان بارش‌ها در سنیب، تمندان و ترشاب را به ترتیب ۹۵، ۷۹ و ۷۴.۶ میلی متر عنوان کرد و افزود: بارش نزولات جوی که به شکل باران و برف پیش بینی شده تا صبح چهارشنبه میهمان این مناطق است، همچنین وزش باد شدید تا اواخر هفته ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان بارش این سامانه در زاهدان را ۲ میلی متر، زابل ۱.۹ میلی متر، خاش ۲۷.۳ میلی متر، ایرانشهر ۱.۳ میلی متر، نیکشهر ۰.۴ میلی متر و چابهار ۰.۲ میلی متر اعلام کرد و گفت: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته، تا صبح فردا چهارشنبه ۲۹ دیماه در اکثر مناطق استان شاهد ریزش باران خواهیم بود. همچنین فعالیت این سامانه تا عصر چهارشنبه نیز به صورت بارش پراکنده در برخی نقاط استان ادامه خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی استان همچنین با تاکید بر هشدار نارنجی صادر شده بیان داشت: از بعدازظهر امروز سه شنبه ۲۸ دیماه تا اواخر امشب وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در مناطق شمالی، مرکزی و نوار غربی استان پیش بینی شده است. لذا از هموطنان درخواست می‌شود نکات ایمنی را رعایت کنند.

کد خبر 5402748

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن حیدری هواشناسی سیستان و بلوچستان بارش باران تفتان بارش برف بوشهر ویروس کرونا برف و کولاک کرمانشاه تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بارش باران سیلاب برف روبی آمار کرونا ایلام گرگان میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد

میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی از سوی اداره کل هواشناسی این استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی، میزان بارندگی ایستگاه‌های هواشناسی در استان خراسان‌جنوبی اعلام شد.

بنابراین گزارش، بیرجند ۲۳ میلی‌متر، قائن ۲۶ میلی‌متر، سربیشه ۴۰ میلی‌متر، طبس ۱۱ میلی‌متر، حاجی‌آباد زیرکوه ۲۲ میلی‌متر و خوسف ۲۶ میلی‌متر اعلام شد.

همچنین در محمد شهر ۴۱ میلی‌متر، فردوس ۱۴ میلی‌متر، عشق آباد ۲۰ میلی‌متر، سرایان ۱۷ میلی‌متر، زهان ۲۷ میلی‌متر باران بارید.

به گزارش ایمنا، شهرستان بیرجند، قاین، خوسف، سربیشه و زهان بیشترین بارش را طی ۷۲ ساعت گذشته داشتند.

سامانه بارشی که از پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا عصر شنبه پانزدهم اردیبهشت در استان خراسان‌جنوبی فعال بود، باعث خسارت‌های زیادی به راه‌های مواصلاتی و باغات و منازل برخی شهرهای استان خراسان‌جنوبی شد که نیروهای امدادی و راهداری درحال رفع مشکل و بازگشایی معابر هستند.

کد خبر 750762

دیگر خبرها

  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • احتمال وقوع دوباره سیل در آذربایجان شرقی
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان