Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@00:17:16 GMT

اعلام زمان برگزاری دیدار پیکان - استقلال

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۲۱۹۷

اعلام زمان برگزاری دیدار پیکان - استقلال

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی فوتبال از برگزاری دیدار لغوشده پیکان - استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تا پیش از شروع نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر خبر داد.

به گزارش مشرق، امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی درباره لغو دیدار پیکان - استقلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: در جلسه هماهنگی بین اعضای دو تیم، حرفی از کرونا به میان نیامده بود، ولی همزمان با این قضیه باشگاه استقلال درباره تعویق بازی به سازمان لیگ درخواست داده بود و با توجه به تست‌هایی هم که داده بودند، قرار شد تست دوم را بدهند و جواب آن هم به تأیید بخش پزشکی فدراسیون فوتبال رسید و با توجه به اینکه نفرات‌شان به حدنصاب نرسیدند، این دیدار لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

بازی استقلال و هوادار روی هوا

وی در مورد زمان برگزاری بازی پیکان - استقلال تصریح کرد: ما برای برنامه‌ریزی مسابقات شرایط بسیار سختی داریم با توجه به اردوی تیم ملی و فیفادی‌هایی که وجود دارد، ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که خیلی زود تقویم مسابقات لیگ برتر و جام حذفی را به شرایط گذشته برگردانیم تا بتوانیم مطابق روال و شرایطی که لیگ‌های معتبر دارد، لیگ را آغاز کنیم و به پایان برسانیم. تمام تلاش ما این است که این بازی را قبل از شروع نیم‌فصل دوم برگزار کنیم. با توجه به اینکه دیدار سوپرجام هم ۱۸ بهمن برگزار می‌شود و شروع نیم‌فصل دوم ۲۳ بهمن ماه است، تمام تلاش ما این است که با فاصله یکی دو روزه نسبت به بازی سوپرجام و پیش از شروع نیم‌فصل دوم، بازی پیکان - استقلال را برگزار کنیم و به احتمال زیاد بین تاریخ ۱۷ تا ۲۳ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی درباره برگزاری بازی هوادار - استقلال در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر که در تاریخ ۲ بهمن انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به قوانین جدید مربوط به ویروس کرونا و اُمیکرون و اینکه افراد باید پنج روز در قرنطینه باشند، تیم استقلال باید پنج روز در قرنطینه باشد. اعضای تیم استقلال در یکی دو روز آینده مجدداً تست خواهند داد و درباره برگزاری این دیدار باید یکی دو روز منتظر بمانیم تا ببینیم شرایط چگونه خواهد بود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت استقلال پیکان تهران لیگ برتر شمع روشن کردن خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت شروع نیم فصل دوم جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، هفته بیست و نهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور از ساعت ۱۸ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت با برگزاری دیدار حساس فجر سپاسی و خیبر در شیراز پیگیری خواهد شد.
خیبر و حریف شیرازی در حالی به مصاف هم می‌روند که خیبر با ۶۴ امتیاز صدرنشین و فجر سپاسی هم با ۵۵ امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم و همچنان یکی از مدعیان صعود است.
نکته مهم این بازی تقابل بهترین مهاجمان این مسابقات برابر بهترین مدافعان است.
 خیبر تا هفته ۲۹ با به ثمر رساندن ۴۶ گل بهترین خط حمله را دارد و فجر سپاسی هم با دریافت فقط ۱۳ گل عنوان بهترین خط دفاع را یدک می‌کشد.
دیدار رفت با نتیجه ۲ بر یک به سود خیبر پایان یافته بود.

دیگر خبرها

  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • کاش تلویزیون، این مدلی نبود