Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید جعفر تشکری هاشمی روز سه‌شنبه در چهل و یکمین جلسه شورای شهر با اشاره به اینکه بیش از پنج سال از حادثه پلاسکو و شهادت بیش از ۱۶ جوان آتش نشان این مرز و بوم می گذرد، گفت: خاطرم است از دقایق نخست این حادثه در محل حاضر و در کنار خانوداه آتش نشان ها بودیم و همواره به مشکلات و دل پُر درد خانواده‌های شهدای پلاسکو گوش سپرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با گذشت این سال ها از حادثه غم‌انگیزِ آتش‌سوزی و ویرانیِ ساختمان پلاسکو در قلب تهران، هنوز برخی از وعده‌ها که به خانواده شهدای آتش‌نشان داده شده، محقق نشده است که از جمله می‌توان به عدم اطلاق عنوان «شهید خدمت » به آتش‌نشانان این حادثه اشاره کرد.

تشکری هاشمی ادامه داد: پیرو جلساتی که با خانواده شهدای آتش نشان داشتیم، مسئله فوق را با رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کردیم و وی وعده داد پیگیر موضوع خواهد شد و در همین راستا با رئیس بنیاد شهید مذاکراتی انجام شده است و در نهایت گردش کار به حضور رهبر معظم انقلاب جهت کسب تکلیف ارایه شد.

تشکری هاشمی اظهار داشت: دقایقی پیش مطلع شدم که معظم له با اطلاق عنوان شهید خدمت به شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو موافقت نموده اند و طی چند روز آینده فرمان ایشان از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو ابلاغ می شود.

برچسب‌ها شورای شهر جلسه علنی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر جلسه علنی شهر تهران شورای شهر جلسه علنی شهر تهران شهدای آتش نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد

ایسنا/فارس رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک‌مغازه شارژ سیلندر گاز و کنترل آن از سوی آتش‌نشانان خبر داد.

هادی عیدی‌پور امروز، ۱۲ اردیبهشت با اعلام‌ وقوع این حادثه در خیابان حضرتی‌ و سرایت آتش به طبقه فوقانی انبار مجاور آن بیا کرد: این واقعه ساعت ۱۸:۵۹ دقیقه امشب به مرکز ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله پس از دریافت گزارش، ۹ ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۳۲ آتش‌نشان به همراه ۱۲ دستگاه خودرو در این عملیات حضور داشتند، تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از تخلیه منازل و تصرفات مجاور و انتقال افراد به مکان امن اقدام به اطفاء آتش کرده و از سرایت آن به سایر مکان‌های مجاور و خسارات بیشتر پیشگیری کردند.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • حکم اعدام بابک زنجانی با موافقت رهبری تبدیل به ۲۰ سال زندان شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است