Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ امام جمعه قزوین گفت: رهبر معظم انقلاب نسبت به تحریف تاریخ دفاع مقدس نگرانی‌هایی دارند و به همین خاطر مقابله با این امر شوم باید در اولویت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین بر لزوم بهره‌گیری از فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس تأکید کرد و اظهار داشت: اگر از این فرهنگ عمیق و ولایی استفاده نکنیم، برای ما تهدید درست می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری درباره مقابله با موج تحریف اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب نسبت به تحریف تاریخ دفاع مقدس نگرانی‌هایی دارند و به همین خاطر مقابله با این امر شوم باید در اولویت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین باشد.

عابدینی تدوین آثار تاریخ شفاهی را بهترین راه برای مقابله با موج تحریف دانست و گفت: این مستندسازی کمک زیادی به حفظ گنجینه معنوی دفاع مقدس کمک می‌کند و البته در حوزه دفاع از حرم اهل‌ بیت(ع) و محور مقاومت هم باید آثار بیشتری توسط بنیاد حفظ آثار تدوین شود؛ چرا که اگر مستندسازی شود، برای انتشار این معارف فرصت بیشتری در اختیار ماست.

عابدینی بر لزوم حفظ گنجینه معنوی تاریخ دفاع مقدس تأکید کرد و ادامه داد: باید فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس را در سطح مراکز آموزشی مانند دانشگاه و مدرسه و همچنین در سطح خانواده‌ها نشر دهیم؛ چرا که این فرهنگ هم امنیت ما را تضمین می‌کند و هم برای ما هویت‌بخش خواهد بود.

لزوم توجهبه تاریخ مبارزاتانقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود همچنین با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر گفت: در کنار تاریخ دفاع مقدس باید به تاریخ مبارزات انقلاب اسلامی هم باید توجه کنیم؛ چرا که بسیاری از مبارزان ما در دوران ستمشاهی به استوانه‌های پیروزی ما در دفاع مقدس تبدیل شدند.

هنرمندان با زبان هنر مانع تحریف دفاع مقدس توسط دشمن شوندپیشنهادات عملی رهبر انقلاب برای مبارزه با خطر تحریف دفاع مقدس+اینفوگرافیکتحریف دفاع مقدس می‌تواندجانفشانی‌های فرماندهان را خیانت جلوه دهد/ صهیونیست‌ها،‌ پشت پرده تحریف جنگ

عابدینی افزود: این روزها باید به سرنوشت کشورهایی مانند افغانستان که به حضور مستکبران اعتماد کردند، توجه کنیم و از آنها عبرت بگیریم. همچنان که می‌بینیم سرنوشت صدام، محمدرضا و رضاشاه پهلوی درباره اشرف‌غنی رئیس‌جمهور افغانستان تکرار شد و او هم به خاطر اتکای به دنیای استکبار از قدرت ساقط و مجبور به فرار از کشور خود شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد نماز جمعه خاطره نگاری دفاع مقدس خاطرات دفاع مقدس استانداری قزوین ستاد نماز جمعه خاطره نگاری دفاع مقدس خاطرات دفاع مقدس استانداری قزوین تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر