Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کرم محمدی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف سنگین در شهرستان دالاهو در پنج سال اخیر بی سابقه بوده و روز گذشته تمام توان و امکانات و ماشین آلات برف روبی را برای بازگشایی و راهگشایی راه های اصلی و جاده بین المللی ترانزیتی شهرستان گذاشتیم.

وی اظهار داشت: راه اصلی شهرستان دالاهو از ۲ محور کرند به سرپل ذهاب و کرند به اسلاام آباد غرب اکنون باز است اما به دلیل یخبندان و لغزندگی جاده، تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است و نمک پاشی مسیر نیز توسط عوامل راهداری در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: دستگاه های امدادی و ماشین آلات راهداری و برف روب نیز با تمام توان پای کار هستند تا نسبت به بازگشایی راه ارتباطی روستاهای مسدود شده اقدام کنند.

محمدی ادامه داد: بارش برف سنگین باعث قطعی برق در تعدادی از روستاها شد که با پای کار بودن اداره برق و بسیج امکانات اکنون به جز سه چهار روستای بخش گهواره برق تمامی شهرستان وصل است و دلیل قطعی برق روستاهای باقی مانده نیز سخت گذر بودن راه و مسدود بودن راه های ارتباطی به این روستاها است که تلاش بر بازگشایی راه ها و رفع قطعی برق در دستور کار است.

 وی اضافه کرد: روز گذشته به یک هزار و ۵۰۰ خودروی گرفتار در برف مسیر کرند تا سرمیل نیز خدمات رسانی و امداد رسانی شد و این خودروها از برف رهایی یافتند و به تعدادی از خانوارهای محاصره در برف نیز آذوقه خشک توزیع و تعدادی از آتن ها در مسجد اتلمهدی کرند اسکان یافتند.

                                                                            

فرماندار دالاهو گفت: با وجود برف سنگین از لحاظ خدمات رفاهی مشکلی نداریم و مجموعه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان که با تمام توان پای کار بوده و هستند و همین جا از تلاش تمامی پرسنل خدومی که با شروع بارش ها تا کنون پای کار بوده اند قدردانی می کنم و از صبر و حوصله مردم و رانندگان نیز کمال تشکر را دارم.

او اضافه کرد: با توجه به لغزنده بودن مسیر و یخبندان از تمامی مردمی که قصد سفر و عبور ازمحورهای مواصلاتی شهرستان دالاهو را دارند درخواست دارم که از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند و در صورت سفر ضروری با تجهیزات ایمنی کامل و اطمینان از خودرو  و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

شهرستان دلاهو با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف قطعی برق دالاهو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف قطعی برق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف قطعی برق دالاهو قطعی برق پای کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه به صاحبان دامداری‌ها توصیه کرد که نگهبانان را بمنظور افزایش ایمنی و پیشگیری از وقوع سرقت احشام خود به وسایل ارتباطی از جمله تلفن همراه مجهز کنند.

 سرهنگ هادی کیان مهر با اشاره به دریافت گزارش‌های متعدد از سرقت احشام دامداری‌ها در بخش میمه افزود: نگهبانان این اماکن باید با همراه داشتن وسایل مورد نیاز و برقراری ارتباط با کلانتری‌ها، موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.


او گفت: در پی سرقت ۱۱ رأس گوسفند از یک دامداری در حومه بخش میمه شهرستان شاهین شهر، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.


فرمانده انتظامی شاهین شهر ومیمه افزود: در بررسی مأموران پلیس مشخص شد سارقان بصورت شبانه با نفوذ به دامداری از غیبت نگهبان در محل استفاده و بوسیله یک دستگاه وانت اقدام به سرقت احشام موجود در این دامداری کردند.


او تصریح کرد: در این رابطه مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ «لایبید»، عوامل سرقت را که ساکن شهرستان همجوار بودند شناسایی و پس از همانگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی ۲ متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان احشام سرقت شده را کشف کردند.


این مقام انتظامی با اشاره به تحویل احشام کشف شده به مالباخته و معرفی متهمان به مرجع قضائی تاکید کرد: سرکشی مرتب به دامداری‌ها و هوشیار بودن نگهبانان می‌تواند مانع ایجاد شرایط سرقت برای سارقان احشام شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد