Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:53:44 GMT

چهار دهه میراث سینمایی «حوزه هنری» احیا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۲۵۳۲

چهار دهه میراث سینمایی «حوزه هنری» احیا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری حمیدرضا جعفریان رییس سازمان سینمایی حوزه هنری با همراهی هادی فیروزمندی مدیر روابط عمومی این سازمان صبح امروز سه‌شنبه ۲۸ دی ماه در حوزه هنری برگزار شد.

در ابتدای این نشست هادی فیروزمندی بیان کرد: محور اصلی این نشست تولیدات جدید سازمان سینمایی حوزه هنری برای جشنواره فیلم فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دغدغه‌های ما در کنار تولیدات برای فجر بیان یک گزارش کلی از یک سال فعالیت مدیران و تیم جدید سازمان سینمایی حوزه هنری است که قرار است این سنگ بنا را بگذاریم تا در یک نشست خبری پاسخگوی اهالی رسانه باشیم و اقدامات خودمان را بیان کنیم.

وی ادامه داد: سازمان سینمایی حوزه هنری از اوایل سال ۵۹ فعالیت خود را آغاز کرده است و ۴ دهه از فعالیت این سازمان می‌گذرد و در آستانه ورود به دهه پنجم هستیم. در این چهار دهه تجارب مختلف، فراز و فرودهای مختلف داشتیم آنچه که در نظر داریم احیای میراث کهن حوزه هنری و رفع اشکالات دوره‌های گذشته است.

این گزارش تکمیل می‌شود...

کد خبر 5402734 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان سینمایی حوزه هنری فیلم سینمایی چهلمین جشنواره فیلم فجر فیلم کوتاه تئاتر ایران جشنواره فیلم عمار برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی پردیس سینمایی چارسو سازمان صداوسیما پیمان جبلی هنرمندان تئاتر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان کارگردان تئاتر جشنواره فیلم فجر موسیقی ایرانی سازمان سینمایی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری

دومین اکران مردمی فیلم سینمایی تمساح خونی با حضور جواد عزتی، عباس جمشیدی فر و شبنم قربانی بازیگران و کامران حجازی تهیه‌کننده فیلم در پردیس سینمایی اکومال کرج و در جمع مردم مهمان‌نواز این شهر برگزار شد. در ایم میان ژست جالب جواد عزتی مقابل بازیگر زن مورد توجه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی