Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌ هاشمی» امروز (سه‌شنبه) در مراسم تشییع ۲ شهید گمنام در وزارت ورزش اظهار داشت: همه اقشار مردم و اصناف به شهدا وابستگی و دلبستگی دارند. شهدا قله های افتخار این مردم هستند و قهرمانان ما نیز در تبعیت و سلوکی که به شهدا دارند، به قهرمانی می رسند. 

وی ادامه داد: اخیرا یکی از قهرمانان آسیایی کشورمان به من مراجعه کرد و گفت نذر کردم که مدالم را به یک خانواده شهید تقدیم کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در خون این قهرمانان می جوشد. امروز هم که دو شهید گمنام در وزارت ورزش به خاک سپرده می شوند، یک میعادگاه برای همه قهرمانان می شود. آن ها هر سفری که می روند یک پیمان با شهدا می بندند که یک کار بسیار ارزشمندی است.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: امیدوارم در سایر اقشار مانند هنرمندان، نخبگان و ... نیز این اتفاق بیفتد.  

در این مراسم پیکر مطهر ۲ شهید گمنام جوان ۱۷ و ۱۹ ساله  با حضور مقامات ارشد و جامعه ورزش و روی دستان جامعه ورزش ایران از تالار هندبال تشییع و در میدان اصلی وزارت ورزش آرام گرفتند.

برچسب‌ها ایرنا سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی شهید گمنام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی شهید گمنام ایرنا سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی شهید گمنام شهید گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد میزبان لاله گمنام

سرهنگ زارع مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود. 

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.

سرهنگ زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود