Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،کمیته وضعیت بازیکنان 9 رای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد.

آرای صادره به شرح زیر است:

با شکایت رضا کردان از باشگاه استقلال بابت مطالبه وجه سه میلیارد ریالی، باشگاه استقلال به پرداخت دویست میلیون ریال و همچنین هزینه دادرسی محکوم شد.

باتوجه به شکایت مهدی شریفی از باشگاه پرسپولیس بابت مطالبه وجه به مبلغ پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال، باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی در حق شاکی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی نیایش بابت مطالبه دو میلیارد ریالی از باشگاه ملوان بندرانزلی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و نهصد و چهل میلون ریال به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

شکایت مسعود ملکی از محمدمهدی قنبری به دلیل مطالبه وجه یک میلیارد و دویست و هفتاد میلیون ریالی، مجر به محکومیت قنبری به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی شد.

باشگاه ملی حفاری ایران بابت شکایت کوشا بختیاری زاده محکوم به پرداخت مبلغ دویست و چهل میلیون ریال و هزینه دادرسی در حق بختیاری زاده شد.
ضمن اینکه مازیار فرخی پور خواهان مطالبه به مبلغ دویست و ده میلیون ریال شد که این مبلغ و هزینه دادرسی باید توسط باشگاه به وی پرداخت شود.
همچنین باشگاه ملی حفاری محکوم به پرداخت سیصد میلیون ریال و هزینه دادرسی پیرو شکایت امین جعفری پور در حق وی شد.

علیرضا صرافان به دلیل مطالبه به مبلغ دویست و پنجاه میلیون ریال از باشگاه ایران جوان بوشهر شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت یکصد و پنجاه میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

علی حدادی فر بابت مطالبه سیصد و پانزده میلیون ریالی از باشگاه شهرداری بندرعباس شکایت کرد و باشگاه به پرداخت مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس محکوم شدند کمیته وضعیت هزینه دادرسی محکوم شد باشگاه به پرداخت هزینه دادرسی میلیون ریال بابت مطالبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو

شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی گفت : پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی