Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز در خصوص ریزش بهمن در آزادراه تهران شمال گفت: در مجموع ۴ نفر دچار مصدومیت شدند که متاسفانه یک نفر از آن‌ها جان باخت. خبرگزاری میزان-به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز در مورد ریزش بهمن در آزادراه تهران شمال گفت: در مجموع ۴ نفر دچار مصدومیت شدند که متاسفانه یک نفر از آن‌ها جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خلفی در خصوص آخرین وضعیت آزادراه تهران شمال خاطرنشان کرد: جاده همچنان مسدود است و شاهد بارش کولاک و برف در این محور هستیم.   بیشتر بخوانید: یادگیری اثر بخش با آموزش مجازی حاصل نمی‌شود
انتهای پیام/ برچسب ها: هلال احمر ریزش بهمن حادثه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هلال احمر ریزش بهمن حادثه آزادراه تهران هلال احمر ریزش بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:ظهر دیروز گزارشی مبنی بر واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵۵ محور آزاد راه قزوین - زنجان، لاین شمالی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم توسط نجاتگران و ۲ مصدوم توسط نیرو‌های اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • انسداد آزادراه تهران_ شمال در پی سیلاب و ریزش کوه
  • انسداد آزادراه تهران شمال به علت سیل و ریزش کوه
  • انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه
  • انسداد آزادراه تهران_ شمال به علت سیلاب و ریزش کوه
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت