Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: برگزاری مانور اجباری آزمون متمرکز پایان نیمسال اول تحصیلی به صورت غیرحضوری آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد فتحیان سرپرست معاونت نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام خبر برگزاری مانور اجباری آزمون متمرکز پایان نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت غیرحضوری (برخط) اظهار داشت: دانشجویان می‌توانند تا پایان روز چهارشنبه ۲۹/۱۰/۱۴۰۰ جهت تایید مشخصات فردی، دروس مشمول آزمون و تکمیل فرم نظرسنجی به سامانه برگزاری آزمون‌های متمرکز پایان ترم به آدرس‌های الکترونیکی https://examuast.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir و یا https://exam-uast.ir مراجعه و در این مانور شرکت نمایند.


وی افزود: شایسته است مراکز آموزشی در اسرع وقت در بازه زمانی اجرای مانور نسبت به رفع مشکلات احتمالی دانشجویان و تایید اطلاعات آنان در سامانه براساس دستورالعمل ارسالی اقدام نمایند.


لازم به ذکر است آزمون‌های متمرکز پایان نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت غیرحضوری (برخط) به تعداد ۲۲۷۷۷۹ نفر درس از تاریخ ۲ لغایت ۸ بهمن ­ماه سال جاری در دو نوبت برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علمی کاربردی آزمون غیر حضوری دانشگاه جامع علمی کاربردی نیمسال اول تحصیلی صورت غیرحضوری متمرکز پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور

مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تا ۲۰ اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دانشگاه پیام نور بر اساس آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از بین دانشجویان ترم آخر و دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور دانشجو می‌پذیرد.

تمام متقاضیان واجد شرایط این فراخوان از تاریخ ۲۹ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت داشتند با مراجعه به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به نشانی نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند، که دانشگاه پیام نور با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان، مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را تا روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.

تمام متقاضیان واجد شرایط این فراخوان می‌توانند با مراجعه به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به نشانی https://reg.pnu.ac.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

کد خبر 749772

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم