Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - انسیه خزعلی  معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در نشست خبری گفت: برنامه معاونت زنان اين است كه محروميت را از جامعه زنان رفع كند.برنامه جامع ما شامل دو برنامه يكي توانمندسازی زنان و دوم آسيب زدايی از خانواده ها و تمرکز ما روی اشتغال بانوان سرپرست خانوار است.

به گفته خزعلی در بخش آسيب زدايی نيز آسيب هايی كه متوجه زنان است نظیر طلاق را در دستور کار خود قرار دادیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش توانمندسازی بخش های مختلفی داريم . برای مثال برنامه خاصی را برای ارائه آموزش ها و برگزاری دوره هايی برای بانوان خواهيم داشت.

او در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره قانون جمعیت و جوانی گفت: هیئت دولت بودجه خوبی را برای قانون جمعیت و جوانی خانواده تصویب کرده و خانوده‌ها در خصوص این موضوع نگرانی نداشته باشند.

در آبان امسال محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، در نامه ای  به حجت‌الاسلام رئیسی قانون حمایت از خانواده و جوانی را ابلاغ کرد.  این قانون ۷۳ ماده‌ای با ۸۱ تبصره منتظر ابلاغ دولت به دستگاه‌ها است تا مجلس هم در این زمینه نظارت کند.

این قانون  ابعاد مختلفی از جمله اعطای زمین و واحد مسکونی، تسهیلات ویژه به خانواده‌های دارای فرزند، دانشجویان متأهل، اهدای خودروی ایرانی پس از تولد فرزند دوم به مادران، ارائه تسهیلات بانک‌ها به خانواده‌ها، اهدای مرخصی زایمان برای بانوان شاغل پرداخته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت سیزدهم وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

مریم عرب نژاد افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است