Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:38:19 GMT

تردد در محورهای ارتباطی بروجرد برقرار است

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۳۲۱۰

تردد در محورهای ارتباطی بروجرد برقرار است

مجید منعمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به دلیل بارش برف و کولاک شب گذشته محور بروجرد به سمت اراک یک طرفه بود که بنا بر درخواست مدیریت استان مرکزی جهت بازگشایی محور توره به سمت بروجرد اقدامات لازم انجام شده است.

وی اظهار داشت: به همت عوامل راهداری شهرستان بروجرد ، این محور بازگشایی شد هم‌اکنون تردد خودروهای سبک و سنگین در مسیر بروجرد به اراک و بالعکس به سهولت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بروجرد با اشاره به بارش برف شب گذشته و  تداوم سرما و یخبندان گفت: تیم های مختلف شهرداری با استفاده از ادوات و تجهیزات لازم کار برفروبی و نمک پاشی را  در راستای سهولت تردد شهروندان انجام داده اند.

منعمی اظهار داشت: بازگشایی راه های اصلی در شرایط بارش برف یک اولویت است و بعد از آن بازگشایی جاده های روستایی و محورهای فرعی در دستور کار قرار می گیرد.

منعمی با تقدیر از تلاش نیروهای هلال احمر و راهداری طی ۲۴ساعت گذشته ادامه داد: بنابر اعلام هواشناسی موج جدید بارش برف و سرما پنجشنبه ۳۰ دی ماه بروجرد را در بر می گیرد.

شهرستان بروجرد دارای ۶۹۲ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد بارش برف لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد بارش برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد بارش برف لرستان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از انجام ۳۸ عملیات ریزش‌برداری در شبانه روز گذشته در راه های مواصلاتی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

سیدزاهدین چشمه‌خاور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیروهای راهداری بیش از 38 مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: بر‌اساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در 12 محور از شهرهای این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه 13 راهدارخانه در سطح استان به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع بارش و ریزش‌ها در سطح جاده‌های مواصلاتی مستقرند، گفت: 56 نیرو‌ی راهدار با 31 دستگاه دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کار‌گیری شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد