Web Analytics Made Easy - Statcounter

کایل اسنایدر قهرمان آمریکایی جهان و المپیک در جام جایزه بزرگ ایوان یاریگین روسیه حضور خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت کشتی روسیه، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام جایزه بزرگ ایوان یاریگین به یاد قهرمان ۲ دوره المپیک روزهای ۶ تا ۱۰ بهمن ماه سال جاری در کراسنویارسک روسیه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

این سایت با انتشار خبری در خصوص این مسابقات از حضور کایل اسنایدر قهرمان و نایب قهرمان المپیک و دارنده ۲ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز کشتی آزاد جهان به عنوان نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم آمریکا خبر داد.

 

اسنایدر یکی از رقبای اصلی عبدالرشید سعداله یف چهره نامدار کشتی جهان از روسیه برای پنجمین بار در مسابقات یاریگین شرکت خواهد کرد.

 

در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در نروژ، مجتبی گلیج نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان، در دیدار نیمه نهایی مقابل کایل اسنایدر به روی تشک رفت و درحالیکه در این مبارزه سخت و دشوار تا ۳ ثانیه مانده به پایان ۲ بر یک پیش بود، روی حمله خودش در خاک اسنایدر نشست و ۲ امتیاز از دست داد. بدین ترتیب با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و پیروزی را در اثر یک اشتباه به حریف واگذار کرد.

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

کد خبر 6097518

دیگر خبرها

  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان