Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: طی شبانه روز گذشته برای هشتمین روز متوالی تعداد فوتی‌ها براثر کرونا در استان صفر بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسن ارداقیان در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی اظهارداشت: با ابتلای 23 بیمار جدید دیگر به کرونا در حال حاضر 98بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای استان بستری شده اند و خوشبختانه هیچ فوتی در این مدت گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارداقیان بیان کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در حال حاضر 58 نفر و بیماران بدحال 7 نفر است و در این مدت 28 نفر نیز از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین یادآورشد: تاکنون بیش از  45 هزار و 979 بیمار کرونایی در استان بستری شده اند و 2 هزار و 684 نفر بر اثر بیماری فوت کرده اند.

وی اضافه کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان 125 هزار و 971 نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز  21 هزار و 840 نفر ثبت شده است.

ارداقیان اظهارداشت: با کمک کادر درمانی و بهداشتی تاکنون 37 هزار و 155 نفر از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی در خصوص میزان واکسیناسیون در استان نیز گفت: تاکنون 93.81 درصد جمعیت 12 تا 18 سال نوبت اول و 77.19 درصد این جمعیت هر دو نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: همچنین 94.71 درصد جمعیت بالای 12 سال استان دز نوبت اول وحدود  84.60 درصد نوبت اول و دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

ارداقیان اضافه کرد: همچنین 19.94 درصد جمیعت بالای 12 سال استان قزوین سه نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

 انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ویروس دانشگاه علوم پزشکی واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین علوم پزشکی قزوین استان قزوین شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات

عباس مسجدی، از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش میزان، وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روز‌های ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • ◄ تورم حمل و نقل رکورد زد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • تورم اردیبهشت‌ماه به کانال ۲۰ درصد می‌رسد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • چند درصد ایرانی‌ها سفر می‌روند؟
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات