Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان و مکان برگزاری دیدارهای هفته سوم لیگ برتر ساحلی به دلیل شرایط جوی تغییر کرد.

به گزارش برنا، هفته دوم مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از 24 تا 26 دی‌ماه به میزبانی بندرعباس پیگیری شد.

قرار بود هفته سوم این رقابت‌ها از 30 بهمن‌ماه به میزبانی بندر دیر آغاز شود که به دلیل بارش‌های اخیر این منطقه، سیلاب زمین‌های ساحلی را تخریب کرد و کمیته ساحلی زمان و مکان برگزاری هفته سوم لیگ برتر ساحلی تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر ساحلی از ششم تا سیزدهم بهمن‌ماه در چابهار برگزار خواهد شد.

روز چهارشنبه ششم بهمن‌ماه زمان ورود تیم‌ها به چابهار است و دیدارهای هفته سوم از هفتم تا نهم بهمن‌ماه با 10 دیدار پیگیری خواهد شد.

روز یکشنبه دهم بهمن‌ماه تیم شرکت کننده در لیگ برتر ساحلی استراحت دارند و 10 دیدار هفته چهارم مرحله مقدماتی در روزهای یازدهم تا سیزدهم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

در پایان هفته دوم لیگ برتر ساحلی، تیم هورسان رامسر با چهار برد متوالی و هشت امتیاز در صدر جدول باقی ماند و تیم شهداب یزد و موج سواران ساحل نوشهر با سه برد و هفت امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال مردان زمان و مکان لیگ برتر جدول یزد والیبال ساحلی لیگ برتر ساحلی هفته سوم بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان

زمان برگزاری یک مسابقه از هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تغییر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان به جای روز یکشنبه 16 اردیبهشت در روز دوشنبه 17 اردیبهشت ساعت 19:30 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس