Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، کنسرت‌هایی که در روزهای پیش رو برگزار خواهند شد، عبارتند از:

۲۸ دی‌ماه اجراهای امید حاجیلی در دو سانس ۱۸:۲۰ و ۲۲:۵۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، رضا بهرام ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس، گروه سینا ذکایی ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت، بهنام بانی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا بهرام در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس، بابک جهانبخش در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران و مهدی جهانی در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ سالن میلاد نمایشگاه بین الملل تهران در ۲۹ دی‌ماه روی صحنه می‌روند.

سیامک عباسی در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در رویال هال هتل اسپیناس پالاس، محسن ابراهیم‌زاده دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران در ۳۰ دی‌ماه کنسرت خواهند داشت.

رحیم شهریاری یکم بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، آرون افشار یکم بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، رضا بهرام سوم بهمن در دو سانس ۱۸:۲۰ و ۲۱:۵۰ در رویال هال هتل اسپیناس پالاس، علیرضا پوراستاد چهارم بهمن در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در سالن وزارت کشور، علی زندوکیلی چهارم بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، میثم ابراهیمی پنجم بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، امید حاجیلی ششم بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در سالن هتل اسپیناس پالاس، محسن ابراهیم‌زاده هفتم بهمن در دو سانس ۱۸:۲۰ و ۲۱:۲۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران و هوروش بند هفتم بهمن در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲ در رویا هال هتل اسپیناس پالاس به روی صحنه می‌روند.

کنسرت‌های کلاسیک، تلفیقی و سنتی

در بخش کنسرت‌های کلاسیک، تلفیقی و سنتی نیز سه گروه ارکستر اقوام ایرانی هیژان در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت، کنسرت گروه آوای تبری سوم بهمن در تالار وحدت ساعت ۲۱:۳۰ و کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در روزهای ششم، هفتم و هشتم بهمن در تالار وحدت ساعت ۲۱:۳۰ به روی صحنه می‌روند.

همچنین روز ۲۷ دی کنسرت‌های خوانندگانی چون امید حاجیلی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در دو سانس ۱۸:۲۰ و ۲۲، بهنام بانی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰، اجرای ماهان میرعرب و دوستان ساعت ۲۱:۳۰ در سالن اصلی شاه‌کلید برگزار شد.

کد خبر 650919 برچسب‌ها موسیقی ایرانی كنسرت موسيقى خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: موسیقی ایرانی كنسرت موسيقى خبر مهم سالن میلاد نمایشگاه بین المللی مرکز همایش های برج میلاد تهران تالار وحدت ۲۱ ۳۰ در سالن ۲۲ در سالن ساعت ۲۱ ۳۰ رضا بهرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد

به گزارش همشهری آنلاین، محمد امین سالاری پور با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران در واکنش به گزارش امانی عضو شورای شهر تهران از محله جوادیه با بیان اینکه وضعیت خدمات شهری رو به پیشرفت است، گفت: محله جوادیه ۳۰۰ هکتار با ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و حدود ۱۶۰ پروانه در بافت فرسوده این محله صادر شده است؛ براساس برنامه باید ۳ درصد نوسازی انجام می شد که ما در این حدود نوسازی داشتیم و حتی چند پروژه تجمیعی داشتیم که چند مورد بیش از ۲۰ پلاک بودند.

او با بیان اینکه به حد استاندارهای مورد توقع مدیریت شهری تهران رسیدیم، گفت: شهرداری تهران با تملک یک قالیشویی به زودی یک بوستان ۵ هزار متر مربعی را افتتاح خواهد کرد و همچنین یک پارکینک زیر سطحی و مجموعه ورزشی در حال ساخت است و اعتبار آن پیش بینی شده و به زودی وارد مدار بهره برداری می‌شود.

سالاری پور با بیان اینکه در مورد نقش اتباع در گود باغ آذری باید بگویم که این محله خاص و فرسوده است و حضور اتباع در این محله چشمگیر است و چون معابر باریک است ما به صورت مکانیزه نمی توانیم در این معابر خدمت رسانی کنیم و به اهالی تذکر دادیم که در مورد نظافت دستی نکاتی را رعایت کنند گفت: البته در سه نطقه محل جوادیه سرویس بهداشتی داریم و در مورد وضعیت مدارس باید بگویم که ۳۱ مدارس و پیش دبستانی داریم که آموزش و پرورش موارد مورد نیاز را اعلام کرده بود و اگر موردی را اعلام نکند ما وارد نمی شویم.

او در مورد مشکل خون آبه و بوی تعفن در میدان بهمن نیز گفت: در مورد لایروبی نهر جگرکی باید بگویم که یک قسمت از منطقه درگیر جکرگی است و برای رفع موضوع باید اقدامات فرهنگی نیز صورت گیرد.

سالاری پور با بیان اینکه نزدیک به ۱۵ پروژه محله در سال جاری پیش بینی شده گفت: ریل راه آهن تهران- اهواز ۱۱۴ کیلومتر مربع است و مردم نمی‌توانند ساخت و ساز داشته باشند و همچنین وجود کابل‌های فشار قوی مردم را به دردسر انداخته است.

کد خبر 848330 منبع: ایسنا برچسب‌ها ساخت و ساز ریل و راه آهن - قطار شهرداری منطقه ۱۶

دیگر خبرها

  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • فیلم رقص و جمله جنجالی بهنام بانی وسط کنسرت
  • تصاویر | بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در ایران!
  • رقص جنجالی بهنام بانی در کنسرتش؛ دست‌وبالم بسته است وگرنه (فیلم)
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴