Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:32:56 GMT

کم مهری به خانواده شهدا پذیرفتنی نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۴۰۸۰

کم مهری به خانواده شهدا پذیرفتنی نیست

ایسنا/فارس رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس تاکید کرد که کم مهری و کم توجهی نسبت به خانواده شهدا از هیچ مسئولی، خصوصا مسئولان و متولیان خانواده‌های شهدا، پذیرفتنی نیست.

هادی رضایی سه‌شنبه ۲۸ دی در دیدار با خانواده شهید محمدابراهیم نعمت اللهی، از شهدای شهرستان ارسنجان بیان کرد: شهدا رفتند تا ما در امنیت ایجاد شده از خون پاکشان ادامه دهنده راهشان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه آنها به تکلیف خود عمل کردند و اجازه ندادند تا عرق شرم و گرد غم بر چهره ایران عزیز بنشیند، افزود: امروز وظیفه ما ادامه همان راهی است که امام حسین(ع) در تاریخ برای همه آزادی خواهان عالم مشخص کرد و هشت سال دفاع مقدس بزرگ مردانی همچون شهید محمدابراهیم نعمت اللهی خودشان را در آن مسیر قرار دادند و کربلایی شدند.

مسئول سازمان بسیج رسانه فارس با تاکید بر اینکه باید همواره روح پاک و بلند شهیدان را نظاره گر اعمال خود بدانیم، گفت: باید شرمنده همه مجاهدت‌هایی باشیم که آنها به جان خریدند تا امروز ما سربلند و عزتمند زندگی کنیم و مفتخر به آنچه باشیم آنها به ما هدیه کردند.

رضایی ادامه داد: آنچه امروز بر همه مردم به ویژه مسئولان متولی در امر خانواده شهدا واجب است این است که خود را مدیون و سپاسگزار پدران و مادرانی بدانیم که با مشقت از کودکان چند ماهه جوانان رعنایی پرورش دادند و آن‌ها را با لقمه حلال که جز با عرق جبین میسر نیست برای حفظ ایمان و دین جامعه در مسیر شهادت قرار دادند.

فرمانده سپاه ارسنجان نیز در این دیدار بیان کرد: همواره دیدار و سرکشی از خانواده شهدا را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم در شلوغی کار، خانواده به ویژه پدران و مادران شهدا مورد کم مهری قرار بگیرند.

سرهنگ پاسدار قیطاسی خاطرنشان کرد: این لباس سبز پاسداری که امروز برتن کرده‌ایم، میراث گرانبهای همان شهیدانی است که از دامن این چنین مادرانی و این چنین پدرانی آسمانی شدند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هادی رضایی سازمان بسیج رسانه فارس دفاع مقدس شهرستان ارسنجان خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: نیروی انتظامی کشور هر لحظه در معرض شهادت است، زیرا باب شهادت در این نیرو باز است و ممکن است مأموران ما در هر لحظه در انجام مأموریت‌های خود مورد حمله مجرمان و بزهکاران قرار گیرند و جان خود را از دست بدهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: شهدا شمع محفل بشریت هستند و رفتند تا چراغ راهی باشند، برای همه ما شهدا جان خود را تقدیم کردند تا سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد، شهدا رفتند تا امروز ما بتوانیم در امنیت کامل باشیم و استقلال داشته باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان نیز جرئت تعرض به کشور ما را نداشته باشند.

محمدیان گفت: نیروی انتظامی کشور هر لحظه در معرض شهادت است، زیرا باب شهادت در این نیرو باز است و ممکن است مأموران ما در هر لحظه در انجام مأموریت‌های خود مورد حمله مجرمان و بزهکاران قرار گیرند و جان خود را از دست بدهند و به شهادت برسند.

وی با اشاره به خاکسپاری پیکر شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: حضور این شهید به روحیه ایثار همکاران ما کمک می‌کند و اعتقاد دارم برکت مجموعه ما خواهد بود.

لازم به ذکر است صبح امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ مراسم تشییع شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار و پیکر این شهید در محوطه مقر مرکزی پلیس پایتخت به خاک سپرده شد.

کد خبر 750699

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند