Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@08:20:41 GMT

فرماندار: راه‌های اصلی مریوان بازگشایی شود

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۴۱۰۰

فرماندار: راه‌های اصلی مریوان بازگشایی شود

به گزارش ایرنا، آرتیکاس اقبال روز سه‌شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مریوان اظهار داشت: با توجه به اینکه سرمای هوا در روزهای آینده بیشتر خواهد شد، بنابراین راهداری باید هر چه زودتر نسبت به بازگشایی مسیرهای اصلی اقدام کند تا دچار مشکل نشویم.

وی بر ضرورت بازگشایی جاده مریوان - سنندج و مریوان - سقز تاکید کرد و افزود: در مناطق روستایی هم، بازگشایی جاده‌های روستاهای محوری در اولویت کاری راهداری باشد و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مریوان خواستار پاکسازی و نگهداری جاده منتهی به مرز باشماق شد و ادامه داد: محوطه مرز باید برف روبی و شرایط برای تردد و حمل و نقل ترانزیتی فراهم شود.

اقبال با تاکید بر تلاش راهداری برای بازگشایی مسیرها با هدف رفع قطعی برق روستاها، اضافه کرد: در یکی از روستاها مادر باردار باید به مراکز درمانی انتقال یابد، پس نجات جان وی باید در اولویت باشد.

وی از شهرداری خواست خیابان‌های اصلی شهر را برف روبی کند تا شرایط برای تردد و حمل و نقل عمومی فراهم و با این کار مانع از سواستفاده برخی رانندگان شود، چراکه تعدادی از شهروندان اعلام کرده‌اند تعدادی از رانندگان ۲ برابر کرایه قانونی، از آنان پول دریافت می‌کنند.

نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی هم شرایط خدمات رسانی به مردم را در این شهرستان مطلوب عنوان کرد و گفت: خدماتی که انجام می‌شود باید اطلاع رسانی شود و سعی کنیم نیمه پر لیوان را ببینیم.

شیوا قاسمی پور با بیان اینکه سرمایه ما همدلی و همکاری دستگاه‌های مختلف است، افزود: اگر مسوول هر اداره در محل کار حضور داشته باشد، کارها به صورت بهتری مدیریت خواهد شد.

وی با اشاره به نبود مشکل در بحث تامین نان و آرد در مریوان، ادامه داد: مسوولان باید در شرایط بحرانی همیشه آماده باشند و غافلگیر شدن در چنین شرایطی و با توجه به پیش‌بینی‌های قبلی هواشناسی معنایی ندارد.

نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی به بارش در هفته آینده و بر لزوم رفع کمبودها اشاره کرد و گفت: باید به فکر روستاها باشیم و برای بازگشایی جاده‌های روستایی اقدام کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مریوان هم بر لزوم بازگشایی مسیرهای مواصلاتی به ویژه اصلی توسط راهداری تاکید کرد و گفت: ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان نیز باید در زمینه ارائه خدمات به مردم با تمام توان کار کنند و غفلت در این زمینه قابل قبول نیست.

حجت‌الاسلام زاهد کریمی با بیان اینکه واقعیت ها از وضع موجود باید در فضای مجازی منعکس شود، ادامه داد: با توجه به اینکه هواشناسی پیش بینی بارش های جدید و سرمای شدید کرده است، بنابراین باید سوخت مورد نیاز برای روزهای آینده تامین شود تا دچار مشکل نشویم.

شهرستان مریوان در ۱۲۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان قرار گرفته است.

برچسب‌ها مریوان کردستان بارش برف سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریوان کردستان بارش برف مریوان کردستان بارش برف سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان

گردنه تته در محور استان کرمانشاه به کردستان که ۲۱ کیلومتر طول دارد و از اوایل فصل زمستان سال گذشته به دلیل بارش برف و احتمال ریزش بهمن مسدود شده بود.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • «کولبری» نه شغل است و نه شریف/ مردم از ناچاری بار بر دوش می‌گیرند
  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه
  • (ویدئو) بازگشایی صعب‌العبورترین گردنه کردستان پس از پنج ماه
  • نقض کردن قانون توسط فرماندار تگزاس + فیلم
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • گردنه «تته» بعد از ۵ ماه بازگشایی شد