Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جواناینستاگرام در مقایسه با شبکه‌های اجتماعی دیگر محبوبیت بیشتری را در بین افراد جامعه دارد. کاربران اینستاگرام می‌توانند در این پلتفرم پست‌ها و استوری‌های افرادی که دنبال می‌کنند را مشاهده کنند. با این حال، اگر اکانت اینستاگرام شما عمومی باشد، پست‌های شما توسط هر کاربری قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاهده زمان فعالیت در اینستاگرام

به گزارش سایتtech، یکی از قابلیت‌های اینستاگرام، پیمایش زمان مصرفی کاربر در یک هفته گذشته است. بدین گونه که کاربر با چند راه ساده می‌تواند متوجه شود چه مدت زمانی را در اینستاگرام حضور داشته است. زمان صرف شده در اینستاگرام از زمانی که کاربر برنامه را باز می‌کند شروع می‌شود و زمانی که آن را می‌ببندد به پایان می‌رسد.

با انجام این مراحل می‌توانید مدت زمان حضور خودتان در اینستاگرام را مشاهده کنید:

در ابتدا، اینستاگرام را در گوشی هوشمند خود باز کنید. سپس  روی نمایه  ضربه بزنید. در این مرحله گزینه  Menu کلیک کنید. در آخر گزینه  Your Activity را انتخاب کرده و  سپس روی Time ضربه بزنید. هم اکنون  می‌توانید میانگین زمانی که در هفته گذشته در اینستاگرام سپری کرده اید را مشاهده کنید.

چگونه یک اکانت اینستاگرام بسازیم؟

 برنامه اینستاگرام را از اپ استور (iPhone) یا فروشگاه Google Play (اندروید) دانلود کنید. پس از نصب برنامه، روی Instagram ضربه بزنید تا باز شود. در این مرحله روی  آدرس ایمیل یا شماره تلفن (Android) یا ایجاد حساب جدید (iPhone) ضربه بزنید، سپس آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید (که به کد تأیید نیاز دارد)  در این مرحله گزینه  Next را  انتخاب کنید. اگر با آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود ثبت نام می‌کنید، یک نام کاربری و رمز عبور ایجاد کنید، اطلاعات نمایه خود را وارد کنید و سپس روی Next ضربه بزنید. 


 گفتنی است که اگر با استفاده از ایمیل ثبت نام می‌کنید، مطمئن شوید که آدرس ایمیل خود را به درستی وارد کرده اید. اگر از سیستم خارج شوید و رمز عبور خود را فراموش کردید، باید بتوانید به ایمیل‌های خود دسترسی داشته باشید تا به حساب اینستاگرام خود بازگردید.

بیشتر بخوانید 

پیج خود را با الگوریتم اینستاگرام ارتقا دهید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قابلیت اینستاگرام شبکه های اجتماعی ضربه بزنید آدرس ایمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام

به‌گزارش همشهری آنلاین او گفت: این با ارزش ترین هدیه ای است که برای سلامت ذهنی اش به خود داده است. او در نشست اخیر صد چهره تاثیرگذار تایم گفت اکنون او خوشحال تر است و دیگر با دوستانش به جای ارسال پیام، تلفنی صحبت می کند.

سلنا گومز بارها در مصاحبه هایش گفته بود که از شبکه های مجازی واهمه دارد.

کد خبر 848216 برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - اینستاگرام

دیگر خبرها

  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • لبخند ساختگی ما را شادتر می‌کند؟
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • زمان بازگشت به جنوب خط استوا