Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با گرامیداشت دوم بهمن، سالروز قیام مسلحانه مردم این شهر علیه رژیم ستمشاهی گفت: این قیام باید زنده نگه‌داشته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت دوم بهمن سالروز آغاز قیام مسلحانه مردم ارومیه علیه رژیم پهلوی و به توپ بستن مسجد اعظم ارومیه افزود: حوادث ماندگاری که در کشور و در استان در شکل گیری و حفظ انقلاب موثر بوده اند، باید بزرگ داشته و به نسل های بعدی منتقل شوند تا نسل آینده از این حوادث مطلع شده و از آن زحمات آگاه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: حادثه دوم بهمن و آغاز قیام مسلحانه علیه رژیم پهلوی و به توب بسته شدن مسجد اعظم ارومیه در استان از مهمترین حوادث اوایل انقلاب بوده که در طول مبارزات انقلابی مردم در کل کشور به توپ بسته شدن مسجد توسط رژیم پهلوی بی سابقه بوده است.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: مسجد اعظم ارومیه اولین و تنها مسجدی است که در طول تاریخ انقلاب توسط رژیم پهلوی به توپ بسته شده در حالی مردم انقلابی در اطراف و در پشت بام مسجد حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تاکید کرد: برای جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب و تحریف نقش افراد در پیروزی انقلاب در استان لازم است روزهایی مانند روز دوم بهمن بزرگ نگه داشته و مستندات تاریخی آن استخراج و منتشر شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نماینده ولی فقیه آذربایجان غربی امام جمعه مسجد انقلاب انقلاب مسجد بهمن امام جمعه ارومیه نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بهمن 57 مسجد اعظم سید مهدی قریشی قیام 2 بهمن ارومیه قیام مسلحانه رژیم پهلوی علیه رژیم دوم بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» نیامده رفت!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از صبا، جمعه شب، قرار بود که برنامه‌ «هفت» بعد از ماه‌ها تعطیلی، از حوالی ساعت یازده، روی آنتن زنده‌ی شبکه‌ نمایش برود. اتفاقی که با وجود رسیدن عوامل و آماده بودن گروه در استودیوی تازه‌ی برنامه رخ نداد.

بر اساس این خبر، یک مشکل فنی باعث شد تا با وجود تمام تلاش افراد حاضر در استودیو، برنامه امکان پخش پیدا نکند. این در شرایطی بود که شبکه‌ نمایش، با درج متنی، خبر از پخش قریب‌الوقوع برنامه می‌داد. اما زمان گذشت و پس از حل نشدن این مشکلِ فنی، پخش نخستین قسمت این برنامه‌ زنده پس از وقفه‌ کوتاهِ اخیر، به‌هفته‌ آینده موکول شد.

این در حالی است که روابط عمومی برنامه سینمایی «هفت»، ساعاتی پیش از این برنامه زنده اعلام کرده بود که «هفت» با اجرای بهروز افخمی و با دکوری متفاوت از همیشه، از ساعت ۲۳ دیشب جمعه ۷ اردیبهشت‌ پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد و نقد فیلم تمساح خونی با حضور امیر قادری و رضا صدیق، نقد تلماسه۲ با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و پرونده ویژه کمدی ترکیبی با حضور مسعود اطیابی برای این قسمت تدارک دیده شده بود.

هنوز توضیح رسمی درباره توقف پخش «هفت» ارائه نشده و مشخص نیست مشکل فنی این برنامه چیست.

دیگر خبرها

  • موگویی: وزارت خارجه هنوز اسناد پهلوی اول و دوم را آزاد نکرده است/ باقری‌کنی: ورود به پژوهش درباره امنیت ملی جسارت می‌خواهد
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • «هفت» نیامده رفت!
  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند