Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت سامانه سرد بارشی در سطح استان، اظهار داشت: امروز بارش پراکنده برف و باران و کولاک برف مناطق غرب، جنوب و تا حدی شمال استان را فرا می‌گیرد و در مناطق مرکزی و شرقی وزش باد به نسبت شدید تا شدید را انتظار داریم.

او با اشاره به بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته در سطح استان، خاطرنشان کرد: بیشترین میانگین بارشی از برزک با ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیمتر باران و پنج سانتیمتر برف، سمیرم و فریدونشهر یک میلیمتر، داران پنج دهم میلیمتر، خوانسار چهار دهم میلیمتر و چادگان سه دهم میلیمتر بوده است و بارش در این مناطق تا شامگاه امروز ادامه دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به نفوذ توده هوای سرد به استان از روز سه‌شنبه، ابراز داشت: کاهش نسبی دما بین ۶ تا هشت درجه سانتیگراد و وقوع یخبندان در سراسر استان پیش‌بینی می‌شود که اتخاذ تدابیر لازم برای کنترل دمای گلخانه‌ها و مرغداری‌ها و مدیریت مصرف حامل‌های انرژی ضروری است.

آقایی به استقرار جوی به نسبت پایدار از فردا چهارشنبه در سطح استان اشاره کرد و گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به پنج درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

او اضافه کرد: بوئین و میاندشت با دمای ۱۷ درجه سانتیگراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5402920

منبع: مهر

کلیدواژه: بارندگی اداره کل هواشناسی اصفهان برف و کولاک کاهش دما بارش برف بوشهر برف و کولاک ویروس کرونا کرمانشاه تعطیلی مدارس بارش باران سیلاب خطبه های نماز جمعه برف روبی آمار کرونا ایلام اردبیل درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا افزایش می‌یابد

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی امروز به تدریج افزایش ابر را در منطقه خواهیم داشت.

او افزود: از فردا با نفوذ توده هوای ناپایدار به جو استان تا پنجشنبه، بیشتر در ساعات عصر و شب علاوه بر وزش تند باد و گرد و خاک، وقوع رگبار و رعد و برق نیز در نیمه شمالی استان پیش بینی می‌شود.  

لطفی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه درح ۲ میلی متر و طبسین یک میلی متر بارش را گزارش کردند.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی عنوان کرد: صبح امروز خنک‌ترین ایستگاه استان در  سربیشه با کمینه دمای ۹ درجه  سلسیوس  و روز گذشته دهسلم با بیشینه ۳۶ درجه سلسیوس گرمترین نقطه گزارش شده  است.

او عنوان کرد: برای مرکز استان نیز تغییرات دما در ۲۴ ساعت گذشته  بین ۱۲ و ۲۷ درجه سلسیوس ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • یخبندان بهاری در کردستان!
  • دمای اصفهان تا ۵ درجه کاهش می‌یابد
  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • تداوم باد و باران در استان اصفهان/ تنش‌دمایی پیش‌بینی می شود
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان