Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مدیرعامل اتحادیه باغداران مرکبات رامسر گفت: روزانه بین ۵۰ تا ۶۰ تن پرتقال از کشاورزان و باغداران خریداری و به بازار عرضه می‌شود.

علی احمد نژاد با اشاره به فعالیت شرکت تعاونی باغداران مرکبات در شهرستان رامسر اظهار کرد: ایجاد انگیزه بین کشاورزان و رقابت پذیری این محصول پس از ۱۵ سال دوباره فعال شده است به طوری که روزانه بین۵۰ تا ۶۰ تن پرتقال در روز از کشاورزان و باغداران خریداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ظرفیت خرید ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن مرکبات در روز شرکت تعاونی باغداران خبر داد و گفت: به دلیل تغییر کاربری زمین، متاسفانه فقط ۵۰ تا ۶۰ تن پرتقال در روز خریداری می شود.

احمد نژاد کنسانتره پرتقال را از جمله ظرفیت های کارخانه ذکر کرد و گفت: به رغم ظرفیت سالانه هزار تُنی اما متاسفانه ۲۰۰ تا ۴۰۰ تن کنسانتره تولید می شود، علاوه بر این در تولید اسانس پرتقال و روغن زرد پرتقال نیز فعالیت می کنیم.

وی ادامه داد: این کارخانه از بزرگترین شرکت های تعاونی کشور بوده که دارای ۱۰ هزار سهامدار و ۳۰ سال سابقه فعالیت است که تولیدات آن برای صنایع بسته بندی، آب میوه، تولید تفاله خشک پرتقال و مصارف دام و طیور کاربرد دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استانی شهرستانها مرکبات تن پرتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس حسینی پیش ازظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حمایت از مرغداران استان، گوشت مرغ مازاد استان بدون محدودیت و با قیمت ۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم خریداری می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون هزار و ۸۴۶ تن گوشت مرغ منجمد خرید و در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شد تا در زمان کمبود برای کمک به تنظیم بازار، عرضه شود.

وی تصریح کرد: میزان جوجه ریزی استان در فروردین ماه سال‌جاری بیش از ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه بوده که ضمن ثبت رکورد جدید، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته است.

حسینی تصریح کرد: با توجه به تأمین به موقع و موجودی کافی نهاده‌های مورد نیاز مرغ داران در استان و همچنین کاهش قیمت جوجه یک روزه تا ۲۳ هزار تومان در روزهای اخیر، قطعاً شاهد افزایش تولید گوشت مرغ در دوره آتی در استان خواهیم بود.

کد خبر 6090819

دیگر خبرها

  • باغات مرکبات مازندران شناسنامه‌دار می‌شوند
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران
  • ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار