Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت اعتماد به جوانان حزب اللهی و توانمند تاکید کرد و گفت: در برخی از استانها تا ۱۵ نفر برای تصدی مدیرکلی ارشاد به ما معرفی شدند که ما انگشت روی عنصر انقلابی، جوان و پیشرو می گذاریم.

سید محمد هاشمی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اظهار کرد: گلستان نهمین استانی است که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آن در دولت سیزدهم معارفه شده است، در مجموعه وزارت ارشاد برای دستیابی به فرد مدیرکل چهار گام شناسایی و احصای افراد مستعد و معتمد از طریق مختلف، برگزاری کانون ارزیابی، بررسی در کمیته مصاحبه و انتصابات و بررسی های میدانی و مشورت با عناصر متخصص و مراجع ذی صلاح استانی تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در فرامین خود علاج کشور را دولت جوان حزب اللهی دانستند، افزود: خوشبختانه در استان گلستان برای تصدی فرهنگ و ارشاد به عنصر جوان، متعهد و متخصص، باانگیزه و مبتکر، بابرنامه و برخاسته از بدنه ارشاد دست یافتیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: گاهی اوقات به دلیل تاخیر در انتصابات از دولت ایراد می گیرند ولی در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیش از ۷۰ درصد استان ها مدیرکل مربوطه تعیین شده و در حال سپری کردن گام نهایی هستیم و در مرحله استدلال و گفتگو قرار داریم.

هاشمی با بیان اینکه متاسفانه گاهی اوقات برای انتصاب یک جوان به اداره کل فرهنگ و ارشاد نمی توانیم برخی افراد را قانع کنیم، تاکید کرد: امروز اعتماد به جوانان برای ما یک امتیاز مثبت محسوب می شود و اگر به کلام راهگشا و حکیمانه مقام معظم رهبری اعتقاد و باور داریم باید به جوانان حزب اللهی و توانمند اعتماد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همگرایی که در استان گلستان اتفاق افتاد یک جوان در منصب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت و امیدوارم در مابقی جایگاه ها نیز چنین اتفاقی رخ دهد و شاهد اتفاقات مثبت و حرکت رو به جلو باشیم.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میز مسئولیت را گذرا دانست و خطاب به مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد گلستان، گفت: مدیران باید میز مسئولیت را خوان آخر بدانند، به ویژه در عرصه فرهنگ اگر بتوانیم یک کار انجام دهیم و آن کار کشف، پرورش و رونمایی و توانمندسازی نسل جدید در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه استان باشد فاتح مسئولیت محوله هستیم.

هاشمی با بیان اینکه کادرسازی یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در گام دوم‌انقلاب است، افزود: ایشان پ به رویش ها امیدوارند و امروز دیدیم که جوانان ما چطور در آزمون مدافع حرم و جبهه مقاومت سربلند شدند، امروز باید به جوانان اعتماد کرد و به مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد گلستان توصیه می کنم با دغدغه و وسواس جوانان مومن، انقلابی و توانمند در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه را شناسایی و به آنها میدان دهد.

وی با بیان اینکه دولت مردمی نباید لقلقه زبان باشد، متذکر شد: دولت مردمی به معنای واقعی باید در میدان باشد و به مردم کار بسپارد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه از مشکلات معیشتی کارکنان در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باخبریم، گفت: تلاش ما این است که حداقل های معیشتی و حقوقی را برای کارکنان نجیب مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد تامین کنیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ نوشت: «امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم؛ از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند، تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی سموعی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره شایعاتی مبنی بر تغییر محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی نوشت:

«شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم.

آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام

امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»


کد خبر 748600

دیگر خبرها

  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی