Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه پزشکان بیمارستان پورسینای آشخانه در 6 تخصص به مردم خدمات ارائه می‌دهند، از برنامه‌های این دانشگاه در راستای افزایش حضور پزشکان متخصص و عمومی در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدرضا جمعه‌زاده اظهار کرد: در حال حاضر بیمارستان پورسینای آشخانه دارای دو متخصص جراح عمومی، یک متخصص اطفال، دو متخصص داخلی، دو متخصص زنان و زایمان، دو متخصص بیهوشی و دو پزشک رادیولوژیست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر این، در درمانگاه تخصصی بیمارستان، تخصص‌های اعصاب و روان، چشم‌پزشکی و اورولوژی به‌صورت پاره‌وقت به مردم خدمت ارائه می‌دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: در هفته اخیر نیز از همکاران متخصص قلب و ارتوپدی قول‌های مساعدی گرفته شد تا بتوانیم از خدمات آن‌ها نیز در بیمارستان آشخانه بهره بگیریم.

وی در ادامه از برنامه‌های این دانشگاه برای افزایش خدمات پزشکان عمومی در بیمارستان پورسینا خبر داد و گفت: به دلیل اتمام طرح تعدادی از پزشکان و بازگشت آن‌ها از شهر آشخانه، ما برای رفع این خلا، پیگیری‌های لازم را در سطح وزارتخانه دنبال می‌کنیم.

دکتر جمعه زاده عنوان کرد: با این پیگیری‌ها، توانستیم دو پزشک دیگر را جذب کنیم تا به همراه دو پزشک عمومی بیمارستان بتوانند به مردم ارائه خدمت کنند، همچنین از پزشکان متخصص خواستیم تا به‌صورت ساعتی شیفت‌های اورژانس را نیز پوشش دهند.

وی افزود: از سوی دیگر شبکه بهداشت شهرستان نیز با بهره‌گیری از پزشکان قرارداد ساعتی و پزشکان سطح شهر تلاش کرده است تا خدمات پزشکان در بیمارستان پورسینا را افزایش دهد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد با شروع به کار دو پزشکی که به‌تازگی از سیستم بهداشت برای این حوزه جذب شدند، بخشی از نیازهای بیمارستان پورسینا در بخش پزشک عمومی مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های وزارتخانه‌ای برای افزایش اختصاص پزشک به استان، گفت: در دو نوبت درخواست‌های خود را ارائه کردیم، یکی از پزشکان به‌زودی اضافه خواهد شد و همچنین برای متخصص طب اورژانس نیز در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم با تحقق این مهم شاهد افزایش حضور و خدمات پزشکان در بیمارستان پورسینا باشیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان زنان پزشک دانشگاه علوم پزشکی قلب وزارتخانه پوشش درمان خراسان شمالی طب بیمارستان پزشکان شبکه بهداشت درمانگاه تخصصی زنان و زایمان رادیولوژیست طب اورژانس متخصص قلب بیمارستان پورسینا دو متخصص دو پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک به یک پزشک در خوزستان

گزارش‌های دریافتی از شهرستان کرخه در خوزستان از تیراندازی به یک پزشک طرحی در یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خبر می‌دهد.

به گزارش ایلنا، برخی از منابع مطلع می‌گویند: یکی از پزشکان شاغل در یک مرکز درمانی در کرخه در حین خروج از درمانگاه توسط سرنشینان یک خودروی بدون پلاک که سر و صورت خود را پوشیده بودند، مورد حمله دسته جمعی قرار گرفت.

آن‌ها افزودند: در ابتدا با چوب و چماق به خودروی پزشک حمله کرده و سپس اقدام به تیراندازی و رعب و وحشت عمومی کردند.

این افراد با ابراز خرسندی در خصوص عدم صدمه دیدگی پزشک گفتند: شرایط در مراکز درمانی خوزستان به گونه‌ای شده است که اگر فکری عاجل نشود، هیچ پزشکی جرات آمدن و طبابت در مناطق خوزستان را نخواهد داشت.

در همین خصوص علیرضا نجفی با تایید این خبر گفت: برای برخی پزشکان و کادر مراکز درمانی چند مورد ایجاد مزاحمت گزارش شده است که از طریق فرمانداری کرخه در حال پیگیری موضوع هستیم.

در آخرین گزارش‌های دریافتی که به دست آمده است، موارد متعددی از درگیری میان همراهان بیمار با کادر درمان و اورژانس در مناطقی مانند اهواز، لالی و در آخرین مورد آن در بیمارستان حاجیه نرگس ماهشهر در اواسط فروردین ماه نیز گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • شلیک به یک پزشک در خوزستان
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟