Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا،‌ کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هانگژو 2022 به جای رشت و اراک در تهران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در رده سنی بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا،‌ کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هانگژو 2022 در بخش بانوان طی روز های ۱۲ و ۱۳ و در بخش آقایان نیز طی روز های ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیش از این قرار بود این مسابقات در بخش پسران در استان گیلان و در بخش دختران در استان مرکزی برگزار گردد اما بنا به درخواست برخی مربیان و ورزشکاران و جهت رفاه حال آنها رقابتها به تهران منتقل شد.

هیات های کاراته تا تاریخ ۵ بهمن ماه مهلت دارند تا بر اساس سهمیه اعلامی، اسامی ورزشکاران خود را در تمامی اوزان و کاتا معرفی کنند تا پس از معرفی زمانبندی دقیق این رقابت ها اعلام گردد و همچنین تمامی ورزشکاران برای انجام پذیرش و وزن کشی یک روز قبل از برگزاری مسابقات خود با به همراه داشتن کارت تزریق دو دوز واکسن، پاسخ منفی تست پی سی آر که ۷۲ ساعت از آن‌ نگذشته باشد، کارت بیمه ورزشی و فرم قبول مسیولیت در هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات باید حضور داشته باشند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ به میزبانی تاشکند ازبکستان طی روز های ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت، بازیهای کشور های اسلامی ۲۰۲۲  به میزبانی قونیه، ترکیه طی روز های ۱۹ و ۲۰ مرداد و بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ به میزبانی هانگژو چین ۲۰، ۲۱ و ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ برگزار می شود.
انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: طی روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهیمه باقی مانده المپیک در سطح قاره آسیا از امروز در فجیره امارات آغاز شد و در اسلحه فلوره بانوان زهرا کارگر ملی‌پوش یزدی در مرحله مقدماتی با ۵ باخت و یک برد از صعود به مرحله بالاتر بازماند.

زهرا کارگر در جدول رده بندی از بین ۱۴ شمشیرباز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد