Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی ملی‌پوش کایاک گفت: فضای رقابتی خوبی در مسابقات لیگ وجود دارد و موجب محک زدن آمادگی ورزشکاران و بالا رفتن انگیزه‌ی آن‌ها می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی مهسا آذری بانوی ملی‌پوش کایاک درباره وضعیت تمرینات زیر نظر مربی جدید بیان کرد: من در سال‌های اخیر تجربه‌ی کار با مربی های خارجی و ایرانی مختلفی را داشتم و پدرو سنا یکی از مربیان باتجربه و حرفه‌ای است که در حال حاضر هدایت تیم ملی را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی می‌کنیم که از علم و تجربه‌ی او نهایت استفاده را ببریم و به کمک او و کادر فنی بتوانیم نتیجه‌ی خوبی کسب کنیم‌.

 او در خصوص تغییر محل اردوها از تهران به هرمزگان گفت: در تهران اردوی خوبی را گذراندیم ولی با سردتر شدن آب‌وهوا در آنجا شرایط برای تمرین سخت‌تر می‌شد. اینجا در بندر خمیر شرایط آب‌و‌هوایی مساعدتر است و می‌توانیم بدون دغدغه‌‌ی سرما تمریناتمان را دنبال کنیم.

آذری در مورد مرحله‌ اول لیگ برتر که هفته‌ی گذشته در دریاچه آزادی برگزار شد، تشریح کرد: برگزاری لیگ یکی از بهترین تصمیماتی بوده که از سمت فدراسیون گرفته شده. علاوه بر فضای رقابتی خوبی که در این مسابقات وجود دارد و موجب محک زدن آمادگی ورزشکاران می‌شود، برگزاری این مسابقات تاثیر بسزایی روی بالا رفتن انگیزه‌ی ورزشکاران دارد.

ملی‌پوش کشورمان در رابطه با وضعیت آمادگی کنونی خودش توضیح داد: تا الان روند خوبی را دنبال کردیم و به مرور آمادگی‌مان بهبود پیدا می‌کند. با توجه به این که دومین اردو را پشت سر می‌گذاریم، هنوز فاصله‌ی زیادی با اوج آمادگی‌مان داریم. همانطور که در حال حاضر پیشرفت زیادی نسبت به اردوی اول کرده‌ایم، هر چه پیش‌تر می‌رویم، عملکردمان هم بهتر می‌شود.

وی در پایان افزود: از تمام مربیان، عوامل فدراسیون و عزیزانی که ما را در راه رسیدن به هدفمان حمایت می‌کنند سپاس‌گزارم و امیدوارم نتیجه‌ی این زحمات، خوش‌رنگ‌ترین مدال برای کشورمان ایران باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ی خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال

به گزارش ورزش سه، میروسلاو کلوزه مهاجم سال نه چندان دور لاتزیو و بایرن مونیخ و بهترین گلزن تاریخ جام جهانی فوتبال که مدتی قبل به عنوان مربی جوانان بایرن مونیخ مشغول به کار بود، قصد دارد به فوتبال برگردد. 

کلوزه در گفتگو با پادکست مدیا ۳۶۵ درباره دوران مربیگری مورد نظرش گفت: چیزی که تجربه کردم با چیزی که فکر می‌کردم تفاوت زیادی داشت اما انسان قرار نیست در رویاهایش زندگی کند. بلکه ماها باید از پیشنهاداتی که مقابلمان به وجود می‌آید استفاده کنیم. من در دوران بازیگری‌ام مربی خاصی نداشتم که از لحاظ تاکتیکی و شخصیتی من را آموزش دهد. البته با فن‌خال در بایرن مونیخ از لحاظ فنی ارتباط خوبی می‌گرفتم اما هرگز از لحاظ شخصیتی با یکدیگر ارتباط نداشتیم.

این مرد ۴۵ ساله در ادامه توضیح داد: من در سال‌های پایانی فوتبالم هرگز مهاجم خوبی نبودم اما توانایی بازی کردن در این پست را داشتم و به تیمم کمک می‌کردم. با این حال مربیگری هم همین است. 

اکنون این احتمال وجود دارد که میروسلاو کلوزه مجدداً به عنوان مربی آکادمی بایرن مونیخ در زابنر اشتغاسه محل کمپ باواریایی‌ها‌ مشغول کار شود و با رالف راگنینگ سرمربی احتمالی بایرن مونیخ در فصل بعد ارتباطش را گسترش دهد.

دیگر خبرها

  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال