Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: نه تنها قضات و کارکنان دستگاه قضایی بلکه تمامی کارگزاران و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌بایست خدمت رسانی بی منت به این مردم قدردان را در دستور کار خود قرار دهند.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی در ابتدای سفر خود به حوزه قضایی خوی که به منظور شرکت در مراسم داوزدهمین سالگرد شهادت دادستان فقید خوی شهید حاج، ولی حاجی قلی‌زاده صورت پذیرفت با حضور بر سر مزار این شهید بزرگوار ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا در مورد شهادت شهید حاجی قلی‌زاده گفت: شهادت سعادت و پاداش بزرگی است که تنها نصیب کسانی می‌شود که برگزیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عتباتی در آیین گرامیداشت دوازدهمین سالگرد شهادت دادستان فقید دادستان خوی، شهید حاج ولی حاجی قلی‌زاده گفت: شهدا با نثار خون ارزشمند خود یک فرهنگ، مسیر و هدفی را مشخص و تبیین کردند که ریشه در قیام عاشورا دارد و آنان کار حسینی کردند و اکنون وظیفه ماست که راه شهدا را ادامه دهیم و کار زینبی کنیم.

عتباتی ادامه داد: یکی از واژه‌هایی که مقام معظم رهبری (مدظله عالی) بر آن تاکید دارند، غیرت دینی است که یکی از مهمترین خصیصه‌های شهید حاجی قلی‌زاده غیرت دینی ایشان بود.

رئیس کل دادگستری استان افزود: شهدا به جاودانگی و ابدیتی که شایسته آن بودند رسیدند و در کنار پروردگار و بر سر سفره الهی میهمان هستند و بر ما جاماندگان غافله شهادت است که راه و فرهنگ شهدا را آنچنان که مورد تاکید شهدا و خانواده شهدا است ادامه دهیم.

عتباتی ادامه داد: شهدا بزرگترین سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خانواده‌های آنان بزرگترین قهرمانان جامعه ما هستند که نباید از آن‌ها غافل شد و مردم ایران همیشه نشان دادند که چه قدر قدردان شهدا هستند، به طور مثال در طول این دوازده سال که از شهادت شهید حاج ولی حاجی قلیزاده می‌گذرد هر سال در سالروز شهادت ایشان با حضور پرشکوه خود این قدردانی را نشان داده اند.

وی افزود: نه تنها قضات و کارکنان دستگاه قضایی بلکه تمامی کارگزاران و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌بایست خدمت رسانی بی منت به این مردم قدردان را در دستور کار خود قرار دهند و بدانند به تعداد پست‌هایی که وجود دارد خون شهیدانی فدا شده است و باید دانست که حق حق است و کم و زیاد ندارد.

رئیس کل دادگستری استان در پایان گفت، امیدواریم که همه ما مانند شهید حاجی قلی زاده عاقبت به خیر بشویم و بتوانیم در حوزه‌های مختلف به تولید امنیت و ارزش‌هایی که مردم به آن‌ها پایبند هستند کمک کنیم و اعتماد بین مردم و مسئولان را ایجاد کنیم.

در ادامه مراسم امام جمعه شهرستان خوی با اشاره به جایگاه والای شهدا گفت، آنچه که باعث شد که روز به روز بر عظمت و جایگاه شهدا و شهید حاجی قلی‌زاده افزوده شود این بود که دنیا در مقابل چشم شهدا حقیر و کوچک شده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم خانی ادامه داد: شهید حاجی قلی‌زاده تمایلات و خواسته‌های دنیوی را رها کرد تا قدرت یافت در مقابل ظالمان و زیاده خواهان بایستد و حامی مظلومان شود و به بزرگترین اجر و پاداش حق تعالی که شهادت است نائل آید.

در پایان این مراسم از تعدادی از خیرین شهرستان خوی که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاجی قلی زاده در آزادسازی تعداد ۳۰ نفر از زندانیان مشارکت کرده بودند با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهداء طی روز‌های گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.
وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده اند.
علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.
وی ادامه داد: پیکر مطهر این شهدا برای تشخیص هویت به معراج شهدای تهران و انجام آزمایش تخصصی دی. ان.‌ای و استان محل اعزام فرستاده می‌شوند.

۹۲ شهید گمنام در ۴۲ یادمان استان ایلام به خاک سپرده شده اند.
استان ایلام دارای بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده است که در مقایسه با کل جمعیت استان در دهه ۶۰ (۲۵۰ هزار نفر) بیشترین تعداد ایثارگر کشور را به خود اختصاص داده است.
مناطق مسکونی استان ایلام بیش از ۳۰۰ بار مورد حمله هوایی رژیم بعث قرار گرفت و تا پایان جنگ تحمیلی و هنگام عملیات مرصاد در محاصره نیرو‌های عراقی بود.
شرهانی، نقطه ایثار، قلاویزان، سه راهی جندالله، قرارگاه بانروشان، کانال کمیل، قرارگاه شهید باقری، زمین فوتبال چوار، میمک و کوشک از جمله یادمان‌های دوران دفاع مقدس استان ایلام هستند.

دیگر خبرها

  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود