Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:57:50 GMT

ریزش معدن در هفتکل / دو نفر مصدوم شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۵۱۸۳

ریزش معدن در هفتکل / دو نفر مصدوم شدند

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز یک معدن در هفتکل (منطقه هفتاکل) ریزش کرد.

وی گفت: در این سانحه دو کارگر مصدوم و به بیمارستان هفتکل منتقل شدند.

کد خبر 5403024.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: ریزش معدن فوریت های پزشکی خوزستان هفتکل بارش برف بوشهر برف و کولاک ویروس کرونا کرمانشاه تعطیلی مدارس بارش باران سیلاب خطبه های نماز جمعه برف روبی آمار کرونا ایلام اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات مرگ کارگر معدن زغالسنگ هشونی شهرستان کوهبنان

روابط عمومی شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان با اشاره به مرگ یکی از کارگران در معدن هشونی شهرستان کوهبنان علت این حادثه را نیز تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شرکت معادن زغال‌سنگ کرمان با اشاره به مرگ یکی از کارگران در معدن هشونی شهرستان کوهبنان علت این حادثه را نیز تشریح کرد.

 طبق این گزارش، زمان مرگ این کارگر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شده است.

در این خبر به نقل از مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت معادن زغال سنگ کرمان آمده است: پس از بررسی و کارشناسی به عمل آمده مشخص شد سیستم نوار نقاله واقع در معدن هشونی، حین کار به علت مرطوب بودن زغال‌سنگ موجود روی نوار نقاله و طبلک گرداننده، باعث افزایش وزن زغال و کاهش اصطکاک بین نوار نقاله و طبلک شده است.

براساس این گزارش، کارگر یاد شده برای افزایش اصطکاک اقدام به پاشیدن زغال بین نوار نقاله و طبلک می‌کند که در همین حین دست وی بین نوار نقاله و طبلک گیر می‌کند و به فوت می‌انجامد.

همچنین طبق گزارش روابط عمومی زغال سنگ کرمان در اینگونه موارد و در زمان بروز نواقص در حین انجام کار ابتدا می‌بایست به مسئول مربوطه در معدن برای رفع نقص فنی و در نهایت واحد HSE برای صدور پرمیت (مجوز انجام کار) اطلاع داده شود.

دیگر خبرها

  • جزییات مرگ کارگر معدن زغالسنگ هشونی شهرستان کوهبنان
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغال سنگ در دستگاه نقاله
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • تبدیل ۱۸۱۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب
  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • بررسی عوارض زیست محیطی معدن مس دره زرشک به کجا رسید؟
  • مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری