Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کار آفرینی و اشتغال اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: اولین جشنواره ملی ایده های اشتغال زا و کار آفرینی برگزار می شود.

فرخی در گفت وگو با ایسنا افزود: نخستین جشنواره ملی ایده های اشتغال زا و کار آفرینی همزمان با کل کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار می شود. 

وی با اشاره به اینکه فرصت ارسال ایده ها در این جشنواره از ۲۰دی ماه لغایت ۱۰بهمن ماه سال جاری است، تصریح کرد: نو آور بودن،میزان  امکان پذیر بودن ایده ها، اشتغال زا بودن ، پایدار بودن اشتغال و نیاز به منابع مالی کم از محور های ارزیابی ایده های اشتغال زا و کار افرینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخی در خصوص اهداف جشنواره ملی ایده های اشتغال زا و کار افرینی نیز اظهار کرد: توسعه و ترویج فرهنگ کار آفرینی ونواوری و اشتغال، شناسایی ایده های برتر اشتغال زا و کار افرینانه، تشکیل بانک اطلاعاتی از ایده های برتر اشتغال زا و کار افرینی، تشکیل بانک اطلاعاتی از صاحبان ایده در سراسر کشور، توسعه و ترویج ایده پردازی و ایده پروری، فراهم نمودن زمینه حمایت از ایده های برتر اشتغال زا و عملیاتی نمودن آنها، ایجاد بستری امن در جهت ایده های جدید و نواورانه، شناخت فرصت های ویژه  اشتغال در مناطق مختلف کشور و کمک به ایجاد اشتغال پایدار در کشور از جمله اهداف این جشنواره است.

مدیر کار آفرینی و اشتغال اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد:  هدف اداره کل تعاون از برگزاری چنین جشنواره هایی گسترش و توسعه اشتغال در بخش زنان، جوانان، روستا ها، معلولین ، معتادین بهبود یافته ، زندانیان آزاد شده، اشتغال در مناطق کنتر برخوردار و مناطق اقتصادی مکران است.

فرخی ادامه داد: ارائه تسهیلات به صاحبان ایده های برتر، اتصال صاحبان ایده های برتر اشتغال به سرمایه گذاران جهت اجرایی کردن پروژه ها و بافتن سرمایه گذار از جمله حمایت های اداره کل از صاحبان ایده های برتر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ایده های برتر اشتغال آذربایجان غربی صاحبان ایده کار آفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده‌ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه‌ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی