Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@15:15:12 GMT

دستگیری عاملان قتل بی‌رحمانه و هولناک زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۵۲۷۵

دستگیری عاملان قتل بی‌رحمانه و هولناک زاهدان

 

به گزارش تابناک به نقل از رکنا، سردار طاهری گفت: این قاتلان ساعت ۲۲:۲۰، بیست و ششم دی ماه ، زن و شوهری میانسال را داخل منزلشان در خیابان فرخی سیستانی زاهدان با استفاده از اسلحه کلاش به قتل رسانده بودند .

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با بیان این خبر گفت: آن شب در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰و اعلام قتل مسلحانه زوجی میانسال داخل منزلشان کارآگاهان پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنها پس از ورود به خانه با اجساد مردی ۵۷ساله و همسر ۵۱ساله‌اش که آثار اصابت گلوله بر سر و صورتشان مشهود بود روبه‌رو شدند و در بررسی‌ها مشخص شد عروس آنها نیز بر اثر اصابت گلوله مجروح شده است. سرهنگ ملاشاهی ادامه داد: جنایت در مقابل چشمان پسر و ۳دختر مقتولان رخ داده بود و در تحقیقات از آنها مشخص شد که شب حادثه فرد مسلح ناشناسی با لباس محلی و سر و صورتی پوشیده، وارد خانه شده و با تهدید اسلحه کلاش قصد سرقت طلاهای ساکنان خانه را داشته اما در این هنگام اهالی خانه شروع به داد و فریاد کرده و از همسایه‌ها کمک خواسته بودند که مرد مسلح به سمت آنها شلیک می‌کند.

او پس از به قتل رساندن این زوج و مجروح کردن عروس خانواده سوئیچ خودروی پژو پارس آنها را که به دیوار آویزان بوده برداشته و با سرقت خودرو از داخل حیاط متواری می‌شود. به‌گفته رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان، با این اطلاعات، عروس مجروح به بیمارستان منتقل شد و پس از ساعت ها تلاش قاتلان دستگیر شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین مهرشاد سهیلی محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین پلیس قتل بی رحمانه سیستان و بلوچستان سردار طاهری مذاکرات وین مهرشاد سهیلی محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • سوء قصد مرگبار با وینچستر به جان ۲ برادر در نمایشگاه ماشین
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان