Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ‌با بیان اینکه در ‌حوزه "موشکی و پهپادی" قوی شده‌ایم و هر روز ‌بر قدرتمان افزوده می‌شود، گفت: دشمنان پیام اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را درک کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه استان چهارمحال و بختیاری، سردار سرتیپ پاسدار پاکپور در آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم (ع) و جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، با اشاره به رشادت‌های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری  در قالب تیپ همیشه پیروز 44 قمربنی‌هاشم (ع) در هشت سال دفاع مقدس و بعد از دفاع مقدس، کارنامه این یگان در عرصه‌های مختلف دفاع از امنیت کشور در مرزهای شمال‌غرب، جنوب غرب و جنوب شرق کشور را مایه افتخار دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: تیپ 44 قمربنی‌هاشم (ع) یکی از یگان‌های بنامِ سپاه در دوران دفاع مقدس بود و بارها از فرماندهان وقت شنیده‌ام که در عملیات‌های بزرگ، سردار خرازی و دیگران در لشگر 14 امام حسین (ع) و  سردار کاظمی در لشگر زرهی 8نجف اشرف تلاش می‌کردند تیپ 44 قمربنی هاشم (ع) در جناح آن‌ها قرار بگیرد، یعنی اطمینانی که فرماندهان از شجاعت و رشادت رزمندگان این تیپ داشتند افتخاری برای شما و عزیزان پیشکسوت استان چهارمحال و بختیاری است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در ادامه با یادآوری رشادت‌های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ 44 قمربنی هاشم (ع)، اظهار کرد: ایجاد امنیت پایدار و به موازات آن ایجاد زیرساخت‌های لازم، بومی‌سازی امنیت با سازماندهی نیروهای محلی، رفع خلاء‌های مرزی و کمک به مرزنشینان و رفع محرومیت از مناطق مرزی، پنج موضوع و محور اساسی برای یگان‌های نیروی زمینی سپاه در انجام مأموریت‌های محوله است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: با توجه به حضور مقتدرانه و قدرتمند مرزبانان سپاه و نیروی انتظامی، امنیت در مناطق مرزی برقرار است و دشمنان هم پیام اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را دریافت کرده‌اند.

این مقام ارشد نظامی با اشاره به اقتدار موشکی و پهپادی نیروهای مسلح کشور تأکید کرد: دشمنان به قدرت نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتراف می‌کنند و مکنزی می‌گوید زمانی ما برتری هوایی داشتیم ولی الان نمی‌توانیم با قاطعیت بگوییم برتری هوایی داریم.

وی، خاطرنشان کرد: موضوعی که ما تأکید داریم این است که ما هر روز باید نسبت به روز قبل قدرتمندتر شویم و قدرت فقط به تجهیزات نیست. موشکی، زیردریایی، زرهی، پهپاد و ... باید کار خود را انجام دهند، اما ابزار تنها کارآیی ندارد و آنچه به ابزار ماهیت و کیفیت و اثرگذاری بیشتر می‌دهد، آمادگی معنوی نیروی انسانی و رزمندگان است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  افزود: در کنار اقتدار نیروهای مسلح، یک وظیفه مهم بر دوش دولتمردان است، که آن هم خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌هاست و بحمدالله دولتمردان برای کمک  و خدمت به به مردم در حال برنامه‌ریزی هستند.

گزارش تسنیم از امداد‌رسانی گروه‌های جهادی به مردم سیل‌زده "مورموری"/ قدردانی مردم ‌از کمک‌های شایسته سپاه + فیلمدریادار تنگسیری: استکبارستیزی نماد شرف و شناسنامه نیرو دریایی سپاه استفرمانده سپاه استان قزوین: بنیاد حفظ آثار روایت‌های دسته اول دفاع مقدس را منتشر کند

وی، تقویت تفکر معنوی دوران دفاع مقدس در رزمندگان جوان را مورد تأکید قرار داد و گفت: آموزش، آمادگی رزمی و آمادگی معنوی مکمل هم هستند و برای مقابله با دشمن راهی جز قدرتمند شدن وجود ندارد.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران استان چهارمحال و بختیاری تیپ 44 قمربنی هاشم نیروهای مسلح دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: پهپاد اوکراین بر فراز منطقه بلگورود منهدم شد.

وزارت دفاع روسیه در این بیانیه اضافه کرد: تلاش کی یف برای انجام یک حمله تروریستی پهپادی بر فراز منطقه بلگورود و کورسک خنثی شد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه آمده است: پهپادی که کی یف با آن قصد حمله به منطقه بلگورود و کورسک را داشت، منهدم شد؛ تلفات جانی و خسارتی هم به بار نیامد.

وزارت دفاع روسیه پیشتر هم اعلام کرده بود که سامانه پدافند هوایی مسکو، چند پهپاد ارتش کی‌یف را در منطقه بلگورود سرنگون کرد.

ضدحملاتی که کی‌ یف ماه‌ ها درباره آن تبلیغ کرده و غربی‌ ها به شدت به آن دل بسته‌ بودند، از اوایل ژوئن پیش شروع شد؛ اما ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که این ضدحملات راه به جایی نبرده و علاوه بر این، تلفات زیادی را هم روی دست رژیم کی‌ یف گذاشت.

کد خبر 6093479

دیگر خبرها

  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند