Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر مدیرروستا در خصوص کرونایی های استقلال و تقابل با این تیم، گفتگویی با خبرورزشی داشته است

علی اصغر مدیرروستا برای کرونایی های استقلال آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش طرفداری، علی اصغر مدیرروستا آقای گل پیشین فوتبال ایران که این روزها در باشگاه پیکان حضور دارد در خصوص تعویق بازی تیمش مقابل استقلال تهران در جام حذفی گفت:

متاسفانه چند بازیکن استقلال دچار بیماری کرونا شده‌اند و سازمان لیگ تصمیم گرفت بازی ما مقابل استقلال به تعویق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من برای این بازیکنان آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر بهبودی حاصل شود. به هر حال اتفاقی بود که افتاد و من فکر می کنم نمی شد در چنین شرایطی بازی را برگزار کرد.

مدیرروستا درباره عملکرد استقلال تهران در نیم فصل اول لیگ برتر افزود:

استقلال روند رو به رشد بسیار خوبی داشته و توانست قهرمان نیم فصل شود و من به عوامل این باشگاه و هوادارانش تبریک می‌گویم. اما می خواهم عنوان کنم که ما در جدال حذفی مقابل استقلال ترسی نداریم و بازیکنان ما برای رویارویی با آبی‌پوشان از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند و الان دیگر مثل دهه ۶۰ نیست که از استقلال یا پرسپولیس بترسید. ما از لحاظ فنی چیزی کمتر از استقلال نداریم.

مدیر روستا که یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران بوده و همچنین ادامه داد:

این حرف‌ها گفتن ندارد اما خودمان زمانی که فوتبال بازی می کردم بین ۸ تا ۱۰ گل به استقلال زده ام و می دانم که می توانیم با ارائه فوتبالی منطقی در جام حذفی دروازه آبی‌پوشان را باز و موجبات حذف آنها را فراهم نماییم. گل زدن به استقلال زیاد کار سختی نیست. در فوتبال حرفه‌ای امروز به نوعی قدرت ها تقسیم شده و همه تیم‌ها بازیکنان بسیار خوبی دارند و دیگر بازی‌های یک طرفه معنی نمی‌دهد و همه تیم‌ها به اندازه خودشان توانایی خلق موقعیت دارند.

گلزن پیشین تیم ملی در پایان پیرامون رویارویی ایران مقابل عراق گفت:

من فکر نمی‌کنم بازی سختی داشته باشیم و در تهران به طور حتم عراق را با شکست بدرقه خواهیم کرد و صعود زودهنگامی به جام جهانی خواهیم داشت. سه بازی بعدی تیم ملی می‌تواند برای ما حکم بازی‌های تدارکاتی مناسب داشته باشد.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش رشید مظاهری: من دوبار تست کرونا دادم که جواب منفی بود کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  نمایندگان ایران در مراسم د بست به چه کسانی رای دادند؟ کریستیانو رونالدو برنده جایزه ویژه سال ۲۰۲۱ فیفا شد عذرخواهی اتحادیه داوران ایتالیا از میلان پس از شکست 2-1 این تیم مقابل اسپتزیا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود

ایسنا/قزوین سرمربی تیم پیکان گفت: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی سه‌شنبه شب، ۱۱ اردیبهشت در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، تصریح کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!