Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -مهدی شهنوازی گفت: زیباسازی فضای شهری در فصول مختلف سال از جمله وظایف شهرداری بوده و به همین منظور امسال نیز همچون سال‌های گذشته کاشت گل‌های متنوع در دستورکار قرار گرفته است.

او گفت: کاشت گل‌های فصلی و متنوع در جهت ارتقای سطح سلامت روحی و افزایش نشاط شهروندان خاش تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار خاش گفت: هر سال انواع گل‌های زینتی و متناسب با شرایط منطقه در معابر، میادین و بوستان‌های سطح شهر کاشته می‌شود.
او گفت: با توجه به شرایط کم آبی منطقه تمام تلاش شهرداری خاش بر این است که با اقدامات و طرح‌هایی مناسب شاهد بهبود و استمرار زیبایی و سرسبزی در سطح شهر و محلات باشیم و شهروندان فهیم منطقه از این نعمت استفاده کنند.

 خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه پای کارند

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی معابر شهر خبر داد.

محمد موحدی مجد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آبگرفتگی معابر شهر کرمانشاه بدنبال بارش‌های اخیر، گفت: با توجه به اینکه شدت بارش‌ها بالا بوده و حجم بارش در زمانی کوتاهی صورت گرفت، آبگرفتگی معابر یک امر طبیعی است و در تمام شهرها و کلانشهرهای دنیا رخ می‌دهد. مهم این است که این آبگرفتگی‌ها اختلال جدی ایجاد نکرده و طولانی مدت نشود.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت کانال‌های دفع آب‌های سطحی در تمام دنیا بر اساس میانگین بارندگی‌ها در هر منطقه طراحی و همین امر موجب می‌شود که در بارش‌های شدید در بازه زمانی کوتاه، شاهد آبگرفتگی معابر باشیم.

موحدی مجد با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای بارش‌های اخیر، از آماده‌باش ۱۷۰۰ نیروی خدماتی شهرداری کرمانشاه خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارندگی‌ها این نیروها در سه شیفت کاری تقسیم شده و در هر شیفت حدود ۶۰۰ نفر در حال خدمات‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه آماده‌باش نیروها تا پایان بارندگی‌ها ادامه دارد، از مردم خواست در این شرایط از تردد غیرضروری در شهر اجتناب کرده تا نیروها بتوانند راحت‌تر فعالیت کرده و مشکل ترافیکی ایجاد نشود.

موحدی مجد با بیان اینکه تاکنون مشکل حادی در خصوص بارندگی‌ها نداشته‌ایم، گفت: تنها یک مورد که قدری ایجاد مشکل کرده و نیروها پیگیر رفع آن هستند، آبگرفتگی زیرگذر میدان شهدا است.

وی افزود: این زیرگذر مشکل اساسی دارد و باید تاسیسات آن مانند زیرگذر امام حسین(ع) کاملا بازسازی شود تا دیگر شاهد آبگرفتگی مشکل ساز در این نقطه نباشیم.

طبق اعلام هواشناسی، سامانه ناپایدار مستقر در جو استان، تا روز شنبه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه پای کارند
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر