Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا علیخانی با عنوان اینکه مشکلات زیربنایی این استان باید با نگاه ملی نگریسته شود، گفت: امیدواریم باتوجه ویژه وزارت راه و شهرسازی و با تخصیص اعتبارات لازم و بهنگام شاهد توسعه زیرساخت های این استان به ویژه راه های مواصلاتی و جاده های استان باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رضا علیخانی عصر امروز در دیدار با نماینده مردم بابل در مجلس و عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به اینکه مردم مومن و غیور مازندران همواره در دفاع از انقلاب اسلامی و در صحنه هشت سال دفاع مقدم پیش قدم بودند، گفت: مازندران زیر پوشش سبز مغفول واقع شد و از مسئولین ملی می خواهیم پیرو منویات مقام معظم رهبری در این راستا؛ به فکر مشکلات مردم ولایتمدار و انقلابی استان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیخانی با بیان اینکه این استان با ۴درصد از جمعیت کشور ۱۱درصد تردد در تراز ملی را به خود اختصاص داده است، افزود: راه های ارتباطی مازندران به دلیل گردشگر پذیر بودن و نزدیکی به پایتخت از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و از راه های بسیار پرتراکم محسوب می شود.
وی با عنوان اینکه مشکلات زیربنایی این استان باید با نگاه ملی نگریسته شود، اظهار داشت: امیدواریم باتوجه ویژه وزارت راه و شهرسازی و با تخصیص اعتبارات لازم و بهنگام شاهد توسعه زیرساخت های این استان به ویژه راه های مواصلاتی و جاده های استان باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به اینکه فاصله کم مراکز جمعیتی در این استان و تراکم شهرها نیز بر اهمیت راه های درون استانی افزوده است، گفت: با این همه ویژگی هنوز توجه خاصی به این راهها نشده است و زیرساخت های فعلی حتی برای مردم این استان نیز کافی و مناسب نیست.
علیخانی با عنوان اینکه بسیاری از پروژه ها خصوصا در حوزه راه های مواصلاتی و شبکه آب، از چندین سال قبل هیچ پیشرفتی نداشته و نتایج منفی حاصل از آن دامنگیر این استان شده است، افزود: ضرورت دارد؛ وزارت راه و شهرسازی با اهتمام ویژه و توجه خاص نسبت به اتمام باقیمانده این پروژه ها اقدام نماید تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار در محورهای استان نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ آمادگی کامل وجود دارد، گفت: صندوق‌های الکترونیکی اخذ آرا دریافت شده و آموزش‌های لازم نیز در حال ارائه به مردم و مسئولان اجرایی است.

قاسم عزیز زاده گرجی افزود: فرایند انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه جاری در این حوزه انتخابیه به صورت کاملا الکترونیک برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه۴۰۸ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: افرادی که در مرحله نخست انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر رأی دادند و افرادی که در دیگر حوزه‌های انتخابیه رأی ندادند می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: صدا و سیمای مازندران نیز علاوه بر ضبط فیلم‌های تبلیغاتی، مناظره‌هایی نیز بین کاندیدا‌های حوزه انتخابیه قائم شهر تهیه کرده که در حال پخش است

عزیز زاده گرجی با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی تا ۷صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت:عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران حوزه انتخابیه قائم شهر مشخص شدند سلامت انتخابات بسیار مهم و صیانت از آرای مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم
  • حاکمیت نگاه ویژه‌ای در تأمین نیاز‌های حرفه‌ای ماماها داشته باشد