Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدود صد نفر از شهروندان حسن‌آباد قم که اقدام به خرید زمین از شهرداری حسن آباد فشافویه نموده بودند با جابجایی شهردار جدید به مشکل برخوردند که اکنون پس از اقدامات قانونی صورت گرفته، در نامه ای از از سازمان بازرسی درخواست رسیدگی نموده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حدود صد نفر از شهروندان حسن‌آباد قم که اقدام به خرید زمین از شهرداری حسن آباد فشافویه نموده بودند و از مسئولین زیربط زمین را تحویل گرفته اقدام به دریافت مجوز ساخت قانونی از شهرداری و ساخت و ساز کردند پس از دو سال با جابجایی شهردار، به مشکل برخورده‌اند که پیگیری‌ها نشان داده، مشکل توسط مسئول بازرسی شهرداری منطقه فشافویه ،بصورت سازمان یافته صورت گرفته که اکنون این مردم مالباخته که از اقشار کم‌درآمد جامعه هستند پس از اقدامات قانونی صورت گرفته، در نامه ای به شرح زیر از از سازمان بازرسی درخواست رسیدگی نموده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

مسئول محترم بازرسی کل کشور

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام به استحضار می رساند حدود صد نفر از شهروندان حدود دو سال پیش اقدام به خرید زمین قولنامه ای که طبق مدارک موجود دارای برگه واگذاری شهرداری حسن آباد فشافویه می باشد(به پیوست)نموده اند،و قبل از انجام معامله با در دست داشتن مدارک و برگه واگذاری به شهرداری مراجعه نموده و از مسئولین زیربط(مهندس علیزاده مسئول شهرسازی و آقای رضایی مسئول بازرسی شهرداری حسن آباد)و سایر مسئولین مرتبط شهرداری استعلام گرفته اند و همه مسئولین به اتفاق شفاها اعلام داشتند که این زمین ها هیچ گونه معارض و مشکل قانونی ندارند و باخیال راحت اقدام به معامله نمائید.شایان ذکر است افراد پس از انجام معامله اقدام به گرفتن مجوز ساخت قانونی از شهرداری و ساخت و ساز و چهار دیواری کردن زمین خود نموده اند.

اکنون پس از گذشت ۲سال و همزمان با جابجایی شهردار،شهردار جدید اعلام میدارد که کلیه زمین های خریداری شده توسط مردم که حدود صد پلاک می باشد وجاهت قانونی ندارد و برگه های واگذاری شهرداری همگی جعلی می باشند.

لازم به تاکید است که شهردار جدید اعلام میدارد که این تخلفات و جعل اسنادوکلاهبرداری  توسط مسئول بازرسی شهرداری آقای رضایی و تعدادی از کارکنان شهرداری حسن آباد فشافویه ،بصورت سازمان یافته صورت گرفته است.و بنا به اظهارات آقای شهردار زمین های خریداری شده توسط مردم در تملک شهرداری میباشد و حق هیچگونه خرید فروش و یا ساخت و ساز را ندارند.

لذا از آن مقام مسئول تقاضامندیم اقدامات لازم را جهت بازگرداندن زمین هایی که دارایی این مردم مستضعف میباشد و مورد کلاهبرداری توسط باند متخلفان شهرداری حسن آباد قرارگرفته اند را مبذول فرمائید و با متخلفان این شهرداری که به حیثیت وآبروی خانوادگی مردم لطمه زده اند و موجب خدشه دار کردن آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند برخورد قانونی را به عمل آورید.

در ضمن اکثر شاکیان در دادگستری حسن اباد فشافویه تشکیل پرونده داده اند.

شماره تماس نماینده شاکیان جهت پیگیری امورات :(۰۹۱۹۸۹۸۰۱۷۰) گودرزی


    من الله والتوفیق




انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرداری حسن آباد فشافویه نموده اند حدود صد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!

ایست‌های بازرسی به موازات گشت‌های ارشاد در تهران در حال افزایش است.

به گزارش انتخاب، غلامرضا شریعتی، نماینده مجلس، درباره افزایش ایست‌های بازرسی در تهران به خبرنگاران گفت: این مسائل وظایف عادی نیروی انتظامی است و نیازی به هماهنگی با مجلس و نهاد‌ها ندارد. نیروی انتظامی وظیفه دارد برخی جرائم آشکار را پیگیری و با آن‌ها برخورد کند. از مسائل ترافیکی تا حجاب و سرقت و... که جز وظایف نیروی انتظامی است و جامعه مقداری حساسیت غیرطبیعی دارد. نیروی انتظامی در حال انجام وظیفه است و بزرگ کردن این قضیه اتفاق خوبی نیست. این‌ها فرزندان نظم و امنیت جامعه‌ی ما هستند و اگر جلو کارشان بایستیم چه کار کنند؟ اختیارات قانونی را نمی‌توان از نیروی انتظامی گرفت.

او افزود: لایحه‌ی حجاب در کمیسیون خاص خود در حال پیگیریست. من در جریان جزئیات آن نیستم و اعضا کمیسیون باید درباره آن صحبت کنند.

شریعتی درباره نقش دولت در افزایش ایست‌های بازرسی و گشت ارشاد گفت: این موضوعات وظیفه عادی نیروی انتظامی است و از گذشته این وظایف را بر دوش داشته است؛ یک زمان نیروی انتظامی طرح‌های مختلف اجرا می‌کند و به نظر من لازم به هماهنگی با مجلس و دستور جدید نیست. هریک از ما در هر کجا قرار گرفتیم، از خبرنگار تا نماینده مجلس و نیروی انتظامی، یک سری وظایف قانونی داریم که باید به آن عمل کنیم. این انتظار هست که همه در هر قشر و موقعیت خود، رفتار‌های قانونی انجام دهند. اگر قانونی رفتار کنیم نیروی انتظامی هم با برخورد نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم