Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان یکی از تکالیف ویژه بازارهای روز کوثر را انجام اقدامات لازم در راستای تنظیم بازار عنوان کرد و گفت: قیمت کلیه اجناس در این بازارها توسط ناظران مستقر، کنترل و نظارت می‌شود.

امیر حسین ماه‌آور پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در بحث نرخ گذاری و مباحث اقلام معیشتی و تنظیم بازار سازمان میادین شهری بازارهایی را در سطح شهر اصفهان نام گذاری کرده و در حیطه نظارتی خود قرار داده است که به عنوان بازارهای روز کوثر شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳ بازار روز کوثر این بازارها در نقاط مختلف شهر در حال خدمات‌رسانی به شهروندان اصفهانی است، افزود: بازارهای کوثر در راستای وظیفه و رسالت اصلی تنظیم بازار با نظارت دقیق خدمت رسانی می‌کنند و کیفیت، نرخ پایین و رضایت‌مندی شهروندان را به عنوان سرلوحه خدمت‌رسانی خود قرار داده‌اند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: خط قرمز ما در فعالیت بازارهای کوثر کیفیت، نرخ‌گذاری مناسب و برخورد مناسب با شهروندان است.

وی با بیان اینکه در دوران کرونا، بازارهای کوثر جز مجموعه‌های بسیار درخشان در راستای تنظیم بازار استان بوده است، افزود: مقوله قیمت مصوب کالاهای اساسی از ستاد تنظیم بازار و جهاد کشاورزی استان برای تعیین می‌شود یا در جلسات کارگروه شهرستانی و کمیته‌ای قسمت‌های مختلف مانند جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و یا جلسات ستادی تنظیم بازار استان با حضور استاندار یا معاون اقتصادی ایشان داشتند صورت می‌گیرد.

ماه‌آور پور با تاکید بر اینکه تمامی موارد مربوط به پروتکل‌های بهداشتی و تنظیم بازار و نرخ در بازارهای کوثر رعایت شده و در هر کدام از این بازارها با استقرار سه بازرس نظارت دقیق وجود دارد، تصریح کرد: بازرس مستقر از سوی سازمان و شهرداری، نماینده ویژه شبکه بهداشت، نماینده شبکه دامپزشکی در بازارهای کوثر حضور مستقر و فعال دارند و همه روزه پاسخگوی شهروندان بوده نظارت بر ورود، نرخ‌گذاری و کیفیت تمامی کالاها دارند.

وی ادامه داد: از جمله مباحثی که به صورت روزانه برای نرخ گذاری دقیق با پایین‌ترین نرخ سطح شهر مورد توجه قرار می‌گیرد و نظارت کیفی و کمی بر روی آنها انجام می‌شود، مواد پروتئینی شامل گوشت مرغ، گوشت ماهی و گوشت قرمز است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر تخم مرغ با نرخ ۲۱,۵۰۰ تومان در بازارهای کوثر به فروش می‌رسد و البته قیمت تمامی کالاها به صورت روزانه رصد و نظارت می‌شود.

کد خبر 549634

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازار روز کوثر تنظيم بازار شهرداری اصفهان قیمت گذاری بازرسی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان شهر مدیریت شهری قیمت اجناس بازارهای کوثر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بازارهای کوثر سازمان میادین تنظیم بازار نرخ گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود

رحیم نیازی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به مازاد تولید سیب زمینی، بخشی از محصول مورد نیاز در انبار‌ها دپو شده است که اتخاذ سیاست نادرست عوارض ۶۰ درصدی صادرات سیب زمینی می‌تواند آسیب جدی به تولید این محصول وارد کند.

او قیمت تمام شده هرکیلو سیب زمینی را ۱۲ تا ۱۳ هزارتومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون هرکیلو سیب زمینی با نرخ ۷ تا ۹ هزارتومان از کشاورزان خریداری می‌شود، درحالیکه هزینه‌های بالای بذر، کارگری، آب و برق، حمل و نقل، دنباله بند‌های کشاورزی و تعمیرات ماشین آلات هیچ تناسبی با درآمد سیب زمینی کاران ندارد.

نیازی ادامه داد: با توجه به بحران منابع آبی و کمبود نقدینگی انتظار می‌رود که حمایت‌های لازم از بخش تولید صورت بگیرد چراکه دریافت عوارض ۶۰ درصدی صادرات راهکار تنظیم بازار نیست و برای استمرار صادرات و پایداری تولید هرچه سریع‌تر باید این عوارض حذف شود.

عضو هیئت مدیره انجمن سیب زمینی با بیان اینکه مشکلی در تولید سیب زمینی نداریم، افزود: بنابر آمار سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود که با احتساب سرانه مصرف، این رقم مازاد بر نیاز کشور است که باید در راستای تعادل بازار، تولید مازاد به بازار‌های هدف صادر شود.

او با بیان اینکه صادرات سیب زمینی راهکار تنظیم بازار داخل است، گفت: بنابر آمار طی ۵ سال اخیر به طور متوسط سالانه ۵۰۰ هزارتن سیب زمینی به بازار‌های هدف صادر می‌شود و در شرایط کنونی باید عوارض صادرات حذف شود تا مازاد تولید صادر شود، در غیراین صورت دلالان و کارخانه‌ها با سوء استفاده از شرایط بازار، قیمت‌ها را کاهش می‌دهند که این امر به زیان بخش تولید تمام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول