Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:37:26 GMT

۱۷۱ فروشگاه اینترنتی اردبیل با پست همکاری دارند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۵۹۷۸

۱۷۱ فروشگاه اینترنتی اردبیل با پست همکاری دارند

ایسنا/اردبیل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از همکاری ۱۷۱ فروشگاه اینترنتی با اداره کل پست استان اردبیل خبر داد.


بهروز رزمی با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر، ۱۷۱ فروشگاه اینترنتی با اداره کل پست استان قرارداد فعال دارند تا در قالب این قراردادها از طریق شبکه پستی، نسبت به ارسال مرسوله‌های مشتریان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: از این تعداد ۹۷ فروشگاه در شهرستان اردبیل و ۷۴ مورد در سایر شهرستان‌ها قرار دارند که در زمینه‌های مختلفی از جمله مواد غذایی، محصولات فرهنگی، کتاب و نوشت‌افزار، محصولات بهداشتی، محصولات الکتریکی و دیجیتال، اسباب‌بازی و لوازم کودک، محصولات تزئینی، صنایع‌دستی و هنری فعالیت می‌کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به اهمیت فعالیت و رونق فروشگاه‌های اینترنتی و کسب‌وکارهای آنلاین در سطح کشور به‌خصوص در شرایط شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: فروشگاه‌های اینترنتی با همکاری اداره کل پست استان، در دوران شیوع ویروس کرونا همیار مردم بودند و علاوه بر کاهش هزینه‌های اضافی در رفت‌وآمد و صرفه‌جویی در زمان، سهم عمده‌ای در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داشتند.
رزمی گفت: فروشگاه‌های اینترنتی با همکاری اداره کل پست استان، می‌توانند محصولات خود را فارغ از محدودیت جغرافیایی ارسال کرده و با استفاده از تسهیلات حمایتی این اداره کل، کسب‌وکار خود را گسترش دهند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فروشگاه اینترنتی پست اداره کل پست استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندار و اعضای تشکل‌های گردشگری شهرستان سرعین اظهار کرد: همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان اردبیل لازم و ضروری است.

وی خواستار فعال بودن تشکل‌های حوزه گردشگری در راستای معرفی ظرفیت‌ها و اقدامات تبلیغی شد و گفت: بدون معرفی ظرفیت‌ها نمی‌توانیم انتظار افزایش گردشگران ورودی به استان را داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به برخی از مشکلات حوزه گردشگری مانند فعالیت غیرقانونی جارچی‌ها در ورودی شهرها، فعالیت بدون پروانه تأسیسات گردشگری و تغییر کاربری برخی از تأسیسات اشاره کرد و ادامه داد: برای این موارد پیگیری‌های لازم در جلسه‌های متعدد در سطح استانی و ملی انجام می‌شود و انتظار داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به نتیجه مطلوب دست یابیم.

محمدی ادیب با اشاره به مشکل تخصیص تسهیلات حمایتی برای تأسیسات گردشگری استان از سوی بانک‌ها، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل به صورت مستقیم در حال رایزنی با بانک‌ها و پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه مدیریت عالی استان توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد، تصریح کرد: با پیگیری کوچک‌ترین موارد در این حوزه به منظور تسهیل شرایط برای سرمایه‌گذاران و فعالان، حمایت همه جانبه‌ای از صنعت گردشگری انجام می‌شود.

کد خبر 6091048

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور