Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، در پی تداوم بارش برف و باران در کشور و ادامه مشکلات مردم در برخی مناطق، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از برگزاری جلسه بررسی وضعیت استان‌های مواجه با این پدیده و ارزیابی عملیات امداد و خدمت رسانی به مردم با حضور  سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و دستور وی به یگان‌های سپاه و بسیج برای افزایش خدمات و امدادرسانی نیروهای سپاهی و بسیجی در این عرصه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سپاه افزود: استان‌های متاثر از فعالیت‌های سامانه بارشی در چند روز گذشته شاهد رخدادهایی همچون بسته شدن بسیاری از محورهای مواصلاتی و راه‌های ارتباطی، مه گرفتگی، لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی و سیلاب بودند که از همان ساعات اولیه بروز مشکلات برای مردم و ساکنین مناطق درگیر برف و سیل، نیروها و ظرفیت‌های سپاه و بسیج در مناطق در وضعیت آماده‌باش، برای اجرای عملیات امداد و نجات به صحنه ورود کردند.

شریف تصریح کرد: با تلاش یگان‌های امدادی و مهندسی قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه بحمدالله اقدامات فوری و موثری برای حل مشکلات ناشی از سیل در منطقه میناب صورت پذیرفت.

وی بیان کرد: با توجه به تداوم مشکلات و ضرورت افزایش تلاش نیروهای امدادی، جهادی و مردمی در مناطق دیگر کشور، سرلشکر حسین سلامی به فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و فرماندهان سپاه‌های استانی درگیر چالش‌های ناشی از بارش برف، باران و وقوع سیل دستور داد با هماهنگی و همراهی سایر نیروهای امدادی؛ کمک به بازگشایی جاده‌ها و راه‌های ارتباطی روستایی و همچنین اسکان و استقرار مردم در محل‌های امن و مطمئن و نیز تأمین نیازمندی‌های بهداشتی، تغذیه، پوشاک و گرمایش آنها با قوت ادامه یابد.

برچسب‌ها بارش برف حسین سلامی سیل سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش برف حسین سلامی سیل بارش برف حسین سلامی سیل سازمان بسیج مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگویی تصویری اظهار کرد: ما به نمایندگی از ملت ایران عملیات وعده صادق را دنبال کردیم و خداوند به ما توفیق داد.

وی افزود: البته اگر هر کسی از مردم بسیار خوب و بی‌نظیر ما که در دنیا مثال زدنی هستند، این مسئولیت را داشتند و این وظیفه به آن‌ها محول می‌شد حتماً همین کار را انجام می‌دادند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود. از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق تقریباً ۱۳ روز طول کشید تا عملیات وعده صادق اجرا شد، ما هر روز مطالبه مردم را شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان