Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:52:05 GMT

وضعیت روستاهای سیل زده ریگان بحرانی است

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۶۶۰۹۲

وضعیت روستاهای سیل زده ریگان بحرانی است

امین باقری در گفتگو با مهر اظهارداشت: متأسفانه ۷۶ روستا در محاصره کامل سیل قرار دارد و امکان دسترسی به این روستاها را نداریم ضمن اینکه دهها روستا در منطقه کوهستانی قرار دارند که هیچ ارتباطی با آنها نداریم.

وی افزود: جسد دومین کودک غرق شده در شهرستان ساعاتی قبل پیدا شد و امیدواریم با نزدیک نشدن مردم به رودخانه‌ها شاهد تلفات جانی نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری بیان کرد: خسارتهای سنگینی به کشاورزی و دامداری مردم وارد شده است و رودخانه‌های پاسرخ و ریگان مجدداً طغیان کرده‌اند و حجم زیادی آب به سمت روستاهای در محاصره سیل سرازیر شده است.

کد خبر 5403110

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل کرمان سیل بارش برف بوشهر برف و کولاک ویروس کرونا کرمانشاه تعطیلی مدارس سیلاب بارش باران برف روبی خطبه های نماز جمعه ایلام آمار کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   مجتبی نجفی در این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت اجرایی پروژه ها، بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تنش آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند